ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ماسک از سیستم حمل و نقل عمومی با سرعت 240 کیلومتر بر ساعت می گوید

ایلان ماسک اعلام کرده که در تلاش برای تغییر ماموریت بورینگ کمپانی است و قصد دارد حمل و نقل عابرین پیاده و دوچرخه سواران را نسبت به خودروها در اولویت قرار دهد. مدیرعامل تسلا ویدئویی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

ایلان ماسک اعلام کرده که در تلاش برای تغییر ماموریت بورینگ کمپانی است و قصد دارد حمل و نقل عابرین پیاده و دوچرخه سواران را نسبت به خودروها در اولویت قرار دهد.

مدیرعامل تسلا ویدئویی را در توییتر منتشر کرده که فرایند کار این سیستم را شرح می دهد. این فرایند مشابه تصاویر قبلی است اما به جای پادهایی که خودروها را به درون تونل منتقل می کرد، شاهد خودرویی مدرن هستیم که افراد را سوار می کند.

بورینگ کمپانی هرگز بر حمل و نقل عمومی متمرکز نبوده و حتی ماسک قبلا اعلام کرده بود که به آنها هیچ علاقه ای ندارد:

به نظر من سیستم حمل و نقل عمومی دردناک و به درنخور است. ماشینی که در مورد زمان و مکان حرکت و توقف آن اختیاری ندارید و باید در کنار تعداد زیادی از افراد غریبه از آن استفاده کنید، چه مزیتی دارد؟

بیان این جملات باعث انتقادهای گسترده طرفداران سیستم حمل و نقل عمومی از ماسک شد. برخی نیز مدعی شدند که او در حال تعریف شکل جدیدی از این سامانه است و توییت جدید وی نیز مؤید این مطلب است:

این ماشین الکتریکی با سرعت 241 کیلومتر بر ساعت زیر زمین حرکت کرده، به صورت خودکار بین تونل ها جابجا شده و افراد را سوار و پیاده می کند؛ بنابرین می توانید آن را اتوبوس بدانید.

هنوز جزئیات بیشتری در این باره منتشر نشده اما ماسک تاکید کرده که پیش از حمل و نقل خودروها که هدف اصلی این کمپانی بود؛ باید الزامات حمل و نقل افراد برآورده شود. علاوه بر این وی مدعی شده که به جای ایستگاه های عمومی اندک مثل آنچه که در مترو یا اتوبوس های عمومی شاهد هستم، هزاران ایستگاه کوچک و مجزا برای این پاد وجود خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • darush_fathi
    darush_fathi | ۱۹ اسفند ۱۳۹۶

    ina hanooz az zarfiate autobusaye benzi ke too tehran hast khabar nadaran... vagarna donbale in chiza nemiraftan ? ? ?

مطالب پیشنهادی