ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Telegram
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی ربات DeLorean؛ برای آینده پیام ارسال کنید

خیلی وقت ها پیش می آید که یک موضوع مهم را فراموش کنیم که البته در این دوره و زمانه دشوار اصلا چیز عجیبی نیست. اما به کمک تکنولوژی امروز، راه های زیادی وجود دارد ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۰

خیلی وقت ها پیش می آید که یک موضوع مهم را فراموش کنیم که البته در این دوره و زمانه دشوار اصلا چیز عجیبی نیست. اما به کمک تکنولوژی امروز، راه های زیادی وجود دارد که می شود با آن ها به مقابله با فراموشی پرداخت.

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند و دسترسی به مسائل مختلف را راحت تر می کنند.

یکی از همین مسائل، یادآوری کارهای روزانه است که امروز با معرفی DeLorean و در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام، سعی داریم به آن بپردازیم و راه حلی تازه، برای این موضوع جلوی پای تان بگذاریم.

DeLorean در اصل یک ربات یادآور است که می توانید با تنظیم برنامه روزانه خود در آن، از فراموشی در کارهای مهم تان اجتناب کنید. روش کار با آن هم بسیار ساده است. فقط کافیست که در ابتدا زبان مورد نظر و منطقه یا نام کشورتان را برای ربات ارسال کنید.

DeLorean

با این کار، DeLorean منطقه جغرافیایی شما را شناسایی و ساعتش را با زمان منطقه شما هماهنگ می کند. پس از آن فقط کافیست که با استفاده از کلید «Add Notification»، یک یادآور تازه درست کنید و در آن به کاری که می خواهید در تاریخی مشخص انجام دهید، اشاره نمایید.

جالب اینجاست که بدانید، DeLorean قدرت خوبی برای تشخیص تاریخ و ساعت دارد و می تواند به سرعت آن ها را از میان متن شناسایی کند. همین موضوع باعث حذف بسیاری از مراحلی شده که باید برای گذاشتن یک یادآور انجام می شد.

این نکته مهمی است و کار کردن با DeLorean را به شدت آسان کرده. اما متاسفانه باید گفت که DeLorean از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند و این شاید برای کاربرانی که هنوز زبان انگلیسی را فرا نگرفته اند، یک نقطه ضعف بزرگ به حساب بیاید.

با این حال، در کل DeLorean ربات خوبی است و خیلی راحت می توان به کمک آن برای آینده پیام فرستاد و کارهای روزمره را به خود یادآوری کرد. همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی