ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کوالکام می گوید موبایل تاشو «گلکسی X» امسال عرضه نخواهد شد

کمپانی کوالکام اخیراً مدعی شده که موبایل گلکسی X سامسونگ طی سال جاری میلادی روانه بازار نمی شود. مدیر محصولات مرتبط با تکنولوژی های نمایشگر کوالکام، سلمان سعید اخیراً به پای صحبت با وب سایت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

کمپانی کوالکام اخیراً مدعی شده که موبایل گلکسی X سامسونگ طی سال جاری میلادی روانه بازار نمی شود. مدیر محصولات مرتبط با تکنولوژی های نمایشگر کوالکام، سلمان سعید اخیراً به پای صحبت با وب سایت تک‌رادار نشسته و سخنانی درباره موبایل مورد انتظار سامسونگ مطرح کرده. وی به صورت دقیق به تاریخ عرضه دستگاه اشاره نکرده و صرفاً می گوید گلکسی X طی سال 2018 به بازار نمی آید؛ او همچنین افزوده که تا عرضه دیوایس هایی شبیه به آنچه سامسونگ در ذهن دارد چند سالی باقی مانده.

سلمان سعید توضیح می دهد که دلیل این انتظار طولانی برای موبایل های تاشو، عدم استحکام کافی قطعات موبایل های هوشمند در برابر خمیدگی دائمی است. بنابراین حتی اگر تکنولوژی نمایشگرهای خمیده به مرحله عملیاتی رسیده باشد، باز هم قطعات داخل دستگاه باید به گونه ای طراحی شوند که هنگام تا شدن آسیب نبینند.

با این وجود، گلکسی X و سایر موبایل های مشابه آن قرار نیست به دست فراموشی سپرده شوند و از نقطه ای به بعد، تولیدکنندگان دیوایس های هوشمند محکوم به عرضه چنین موبایل هایی هستند. سعید می گوید برترین تولیدکنندگان موبایل از همین حالا روی موبایل های تاشو کار می کنند و پروتوتایپ هایی در آزمایشگاه های آنها ساخته شده است.

سعید در نهایت افزوده که گرچه هنوز نیازمند قطعاتی انعطاف پذیر برای موبایل های این چنینی هستیم، اما از نظر قدرت پردازشی هیچ چالشی وجود ندارد و تمام قطعاتی که باید به نمایشگرهای تاشو سوخت برسانند از همین حالا در دسترس هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • sedaghat
    sedaghat | ۳ فروردین ۱۳۹۷

    هرچی دیرتر عرضه اش کنن شایعات دربارش بیشتر میاد بیرونو توقعات بالاتر میره
    امید وارم این همه ب تاخیر انداختن ارزششو داشته باشه

  • محمد رضا
    محمد رضا | ۳ فروردین ۱۳۹۷

    به جای این کار ها باید به گوشی باریک بسازند که توی جیب جا بشه نه لول کنی به درد می خوری

  • فرشاد حسین پور
    فرشاد حسین پور | ۲ فروردین ۱۳۹۷

    گلگسی x که فقط از وسط تا میشه (تو عکسا و خبرا که اینو نوشته) میتونن حالا اون قطعات مهم رو اون وسط که تا میشه نزارن فقط چندتا سیم رد کنن بقیش اونبر D: این مطلب بیشتر درباره موبایل های منعطف و رول شونده صدق میکنه که کار خیلی مشکلیه اونم درباره گوشی ها(نه تلویزیون ها)

مطالب پیشنهادی