ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

راهنمای نوروزی بازی های موبایل؛ بهترین ها برای جمع های خانوادگی

نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال 96 هم با تمام خوبی ها و بدی هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده ایم ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال 96 هم با تمام خوبی ها و بدی هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده ایم و زمانش فرا رسیده تا خستگی یک سال تلاش و کار و دوندگی را با مشغول شدن به تفریحاتی که دوستشان داریم، از تن بزداییم.

بازی ها یکی از بهترین سرگرمی هایی هستند که شیرینی و لذت این تعطیلات را دو چندان می کنند، از این رو ما در دیجیاتو برایتان بهترین ها را گلچین کرده ایم. در این هفت مطلب راهنمای نوروزی بازی های موبایل، عناوین جذاب و سرگرم کننده ای را معرفی می کنیم که در طول تعطیلات حسابی مشغول شان باشید و از تجربه شان لذت کافی را ببرید.

مجبوریم باز همان حرف های تکراری همیشگی را بزنیم؛ در این روزها که دور هم جمع می شویم، خیلی ها می گویند موبایل ها را کنار بگذاریم ولی گاهی اوقات می توان با این دیوایس های دستی که این روزها به جان انسان ها افتاده رنگ و بویی متفاوت به دورهمی ها بخشید.

اگر در دانلود عنوانی مشکل داشتید، بد نیست نگاهی به مقاله «راهنمای روش های دانلود از گوگل پلی؛ چگونه اپ ها را بدون مشکل دریافت کنیم؟» انداخته و با ترفندهای دانلود از پلی استور آشنا شوید. جدا از این برای بازی هایی که حجم کمی دارند نیز ربات تلگرام apkdl_bot گزینه خوبی به شمار می رود.

منچرز (منچ آنلاین)

منچرز

اگر از اسم فامیل خسته شدید و پانتومیم هم دیگر برای تان جذابیتی نداشت، منچرز را به عنوان سومین گزینه روی میز در نظر بگیرید. بازی دقیقا همان چیزی است که با منچ های تخته ای دیده ایم، فقط با این تفاوت مثبت که می توانید با بقیه بازیکن ها به صورت آنلاین بازی کنید.

البته ویژگی که باعث شده منچرز را در لیست ببینم، قابلیت رقابت چهار نفره آفلاین است. بدون نیاز به اینترنت می توانید بازی را با خانواده انجام داده و از تجربه آن لذت ببرید. جالب اینجاست بدانید منرچز در هفتمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران موفق شد بهترین بازی از دیدگاه کاربران لقب بگیرد. بله، قدرت نوستالژی همین است!

منچرز (منچ آنلاین)

منچرز (منچ آنلاین)

سازنده: اینسایتل قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۱۸.۹ مگابایت زبان:

Neon Shadow

تجربه یک بازی اکشن و خونین چند نفره بدون نیاز به اینترنت، چیزی نیست که خیلی زیادی روی اسمارت فون ها ببینیم و مهمترین دلیل برای تجربه نئون شادو هم همین است. بازی ادای دینی به شوترهای دهه 90 به شمار می رود. همان قدر پر برخورد و سریع که آدرنالین خون تان را افزایش می دهد.

البته فقط بخش چند نفره حالت دث مچ (Deathmatch) نیازی به اینترنت ندارد. در این مود تعدادی بازیکن به مصاف یکدیگر می روند و در پایانی تیمی که بیشتر از بقیه بکشد برنده می شود. در صورتی هم که خواستید بازی را تنهایی انجام دهید، می توانید به تجربه بخش داستانی بپردازید.

Neon Shadow

Neon Shadow

سازنده: Neon Shadow قیمت: نسخه اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 332.2 / 108.65 مگابایت زبان:

Soccer Stars

بازی Soccer Stars

برای جمع های دو نفره، ساکر استارز فوق العاده است. بازی هم هسته اصلی ورزش فوتبال را حفظ کرده و هم با تغییراتی در بعضی قسمت ها توانسته یک تجربه متفاوت از آن ارائه بدهد. حتی اگر نخواستید با دیگران بازی کنید، باز ساکر استارز به خاطر گیم پلی جذاب و سرعت بالای مسابقاتش گزینه خوبی در ایام نوروز به شمار می رود.

در ساکر استارز جای بازیکن ها، مهره ها مهمترین نقش ها را در زمین ایفا کرده و بازیکن ها با حرکت های نوبتی باید سعی کنند به یکدیگر گل بزنند. برای پیروزی هم کار سختی پیش رو ندارید؛ کافیست با کشیدن انگشت خود، مهره ها را هر جایی که می خواهید پرتاب نمایید. سپس نوبت به حریف رسیده و این روند تا زمانی که یکی ببازد ادامه می یابد.

Soccer Stars

Soccer Stars

سازنده: Miniclip.com قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 68.5 / 35.6 مگابایت زبان:

BombSquad

BombSquad

بمب اسکواد الماسی است که هنوز خیلی از ایرانی ها آن را کشف نکرده اند. کافیست یک بار بازی را با دوستان تان یا اعضای خانواده انجام دهید تا بقیه بازی های چند نفره خیلی به چشم تان نیایند. در بازی پنج کار می توانید انجام دهید؛ حرکت کنید، بپرید، جعبه ها یا پرچم را را بردارید، مشت بزنید و بمب هایی به سمت حریف پرتاب نمایید.

تمام حالت های گیم پلی نیز پیرامون همین کارها می چرخند. در یک مسابقه با بقیه بازیکن ها می جنگید، در دیگری سعی می کنید بیشترین پرچم را به دست بیاورید و حتی با بعضی از آن ها به مسابقه فوتبال می روید. اگرچه تجربه بمب اسکواد به صورت تک نفره خیلی جذاب نیست ولی برای جمع های چند نفره بازی تا مدت ها سرگرم تان می کند.

BombSquad

BombSquad

سازنده: Eric Froemling قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 50.3 / 58 مگابایت زبان:

Dream League Soccer 2018

Dream League Soccer 2018

همچنان ساکر استارز را بهترین گزینه برای یک تجربه فوتبالی دو نفره می دانیم ولی اگر می خواهید عنوانی مشابه با فیفا و PES انجام دهید، دریم لیگ ساکر را از دست ندهید. جدا از اینکه بازی برخلاف بقیه بازی های مشابه موبایل فقط آنلاین نیست و با حالت های گیم پلی خود تا مدت ها سرگرم تان می کند.

برای تجربه دو نفره بازی نیز کافیست به یک وای فای وصل شده یا یکی از بازیکن ها هات اسپات شود. حالا می توانید از تجربه بازی لذت ببرید. البته در صورتی که مشکلی با بازی های تمام اینترنتی ندارید، نسخه موبایل PES هم گزینه خوبی به حساب می آید. اگرچه همچنان دریم لیگ ساکر را پیشنهاد می کنیم.

Dream League Soccer 2018

Dream League Soccer 2018

سازنده: .First Touch Games Ltd قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 428 / 340 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mohammad Karami
    Mohammad Karami | ۳ فروردین ۱۳۹۷

    آقا بمب اسکوآد عالیه واسه خونواده ها
    اینترنتم نمیخواد با وای فای وصل شید و بازی کنید و فقط بخندید عالیه

  • sina samiei
    sina samiei | ۳ فروردین ۱۳۹۷

    یه بازی دیگه هم بود کشتی بود شبیه بازی که با خودکار رو کاغذ تانک چنتا درست میکردیم بعد با خودکار میزدیم اسمش بتل شیپ یچیزی بود

  • عارف
    عارف | ۲ فروردین ۱۳۹۷

    دوستان لطفا چند بازی با دوربین موبایل معرفی کنید. یا سنسور. ممنون

مطالب پیشنهادی