ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Cyberpunk 2077 از فناوری های نسل بعد بازی ها پشتیبانی می کند

«من به شدت می خواهم به شما در مورد بازی Cyberpunk 2077 بگویم اما اکنون زمان این کار نیست.» این اولین حرف های مدیر عامل CD Projekt RED، آدام کیچینسکی طی کنفرانس مالی اخیر این ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

«من به شدت می خواهم به شما در مورد بازی Cyberpunk 2077 بگویم اما اکنون زمان این کار نیست.» این اولین حرف های مدیر عامل CD Projekt RED، آدام کیچینسکی طی کنفرانس مالی اخیر این استودیو است.

با وجود سوالات پیاپی خبرنگاران در رابطه با این بازی، او نمایش تریلری از سایبرپانک 2077 را در مراسم E3 امسال، تایید یا رد نکرد. کیچینسکی در پاسخ به این سوال که آیا بازی Cyberpunk 2077 یک بازی میان نسلی خواهد بود، این گونه پاسخ داد: «نسل بعدی هنوز به طور رسمی معرفی نشده و بنابراین ما تنها می توانیم در رابطه با این موضوع گمانه زنی کنیم.»

بازی Cyberpunk 2077

او ادامه داد که تکنولوژی استفاده شده در این بازی بسیار پیشرفته بوده و برای نسل بعدی بازی های ویدیویی نیز آماده است. آدام کیچینسکی گفت که Cyberpunk 2077 از بسیاری از جهات به بازی The Witcher 3 شباهت داشته و یک بخش داستانی تک نفره عظیم و بدون پرداخت های درون برنامه ای را به کاربران خود ارائه خواهد داد. لازم به ذکر است که چندی پیش حضور گرالت از سرى ویچر در بازى SoulCalibur VI تایید شده بود

این موضوع که در Cyberpunk 2077 می توانید آواتار مختص به خودتان را بسازید به صورت رسمی تایید شده اما هنوز مشخص نیست که در این بازی شاهد بخش چندنفره خواهیم بود یا نه. کیچینسکی با تایید ورود استودیو CD Projekt Red در آینده ای نزدیک حوزه بازی های چندنفره، وجود این بخش در سایبرپانک 2077 را تایید نکرده و همه چیز را به آینده موکول کرده است.

هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای Cyberpunk 2077 در نظر گرفته نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی