ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ نوروزی؛ آسفالت به سبک ایرانی

نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال 96 هم با تمام خوبی ها و بدی هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده ایم ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳ فروردین ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال 96 هم با تمام خوبی ها و بدی هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده ایم و زمانش فرا رسیده تا خستگی یک سال تلاش و کار و دوندگی را با مشغول شدن به تفریحاتی که دوستشان داریم، از تن بزداییم.

بازی ها یکی از بهترین سرگرمی هایی هستند که شیرینی و لذت این تعطیلات را دو چندان می کنند، از این رو ما در دیجیاتو برایتان بهترین ها را گلچین کرده ایم. در این هفت مطلب راهنمای نوروزی بازی های موبایل، عناوین جذاب و سرگرم کننده ای را معرفی می کنیم که در طول تعطیلات حسابی مشغول شان باشید و از تجربه شان لذت کافی را ببرید.

در هفته گذشته چه بازی هایی جدیدی عرضه شدند؟ با وجود اینکه در این روزها، لیست بازی های قدیمی دست شما را برای انتخاب بازتر می گذارد ولی بعضی عناوینی که به تازگی منتشر شده اند نیز ارزش تجربه کردن را دارند. با دیجیاتو و هفت سنگ نوروزی همراه باشید تا با جدیدترین عناوین هفته آشنا شوید.

اگر در دانلود عنوانی مشکل داشتید، بد نیست نگاهی به مقاله «راهنمای روش های دانلود از گوگل پلی؛ چگونه اپ ها را بدون مشکل دریافت کنیم؟» انداخته و با ترفندهای دانلود از پلی استور آشنا شوید. جدا از این برای بازی هایی که حجم کمی دارند نیز ربات تلگرام apkdl_bot گزینه خوبی به شمار می رود.

Shadowgun Legends

می خواهید قدرت واقعی اسمارت فون های جدید را ببینید؟ شادوگان لجندز را بازی کنید. بعد از یک مرحله سافت لانچ (عرضه محدود در بعضی مناطق) در هفته ای که سپری شد ساخته جدید استودیوی Madfinger Games به عرضه جهانی رسید و برخلاف انتظارات، بازی هنوز در مرحله بتا به سرد می برد.

برخلاف نسخه های قبلی که یک شوتر سوم شخص شبیه به گیرز آو وار بود، شادوگان لجندز بیشتر حکم دستی اسمارت فون ها را دارد. دوربین بازی از سوم شخص به اول شخص تغییر کرده و مبارزات هم سرعت بیشتری دارند. جدا از اینکه ترکیب سبک شوتر با ویژگی های عناوین آنلاین بزرگ، شادوگان لجندز تبدیل به یکی از متفاوت عناوین تیراندازی اسمارت فون ها شده است.

Shadowgun Legends

Shadowgun Legends

سازنده: MADFINGER Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1600 / 768 مگابایت زبان:

PUBG Mobile

pubg mobile

شما در پابجی خیلی خوب بازی نمی کنید؛ پابجی موبایل چند روز پیش به عرضه جهانی رسید و نکته ای که در مورد بازی خیلی سر و صدا کرد وجود بات های فراوان در این عنوان بود. اگر پابجی موبایل را تجربه کرده باشید، احتمالا در مسابقات اولیه رتبه خوبی را به دست آورده اید. خب یک خبر بد برای تان داریم: بقیه حریفان تماما بازیکن نیستند و خیلی از آن ها را هوش مصنوعی تشکیل می دهند.

همین مسئله منتقدان را دو دسته کرده است، بعضی ها موافق و تعدادی مخالف هستند. در هر صورت پابجی موبایل با وجود اینکه همچنان در نسخه بتا به سر می برد بیش از ده میلیون بار دانلود شده و در اپ استور کشورهای گوناگونی رتبه یک را به دست آورده است. پابجی موبایل عنوانی در سبک بتل رویال بوده و در آن، بدون هیچ تجهیزاتی در یک محیط بزرگ رها می شوید و می جنگید.

PUBG Mobile

PUBG Mobile

سازنده: Tencent Mobile قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 892.7 / 694 مگابایت زبان:

دریفت

دریفت روی دیگر بازی های رانندگی ایرانی را نشان می دهد. نه درگ ریسینگ است، نه به ترافیک ریسر شباهت دارد و نه همانند موتوری یا نمونه های مشابه با طراحی گرافیکی ایرانی خود بازیکن ها را جذب می کند. در واقع دریفت بیشتر یادآور سری آسفالت بوده و نکته مهم تر اینجاست که با یک کپی متوسط رو به رو نیستیم؛ دریفت حرف های زیادی برای گفتن دارد.

همانند بقیه عناوین ماشینی در اینجا نیز با انتخاب ماشین خود باید مسابقات مختلفی انجام دهید. در این میان می توانید اتومبیل های جدیدتر بخرید، تجهیزات را ارتقا داده یا در هنگام مسابقه از نیتروژن استفاده کنید. در هفته های آتی بررسی از بازی منتشر می کنیم ولی در نگاه اول، دریفت از آن عناوینی است که با ویژگی های متفاوتش یک تجربه سرگرم کننده ارائه دهد.

دریفت

دریفت

سازنده: فن افزار قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 67.4 مگابایت زبان:

دنده دو: کلاسیک

«آرکا گیمز» هم رویه استودیوی خارجی NaturalMotionGames را ادامه داد؛ بعد از موفقیت قسمت های اولیه CSR Racing، سازنده یک نسخه فرعی با ماشین های کلاسیک را از بازی عرضه کرد و حالا برای دنده دو نیز همین روند را شاهد هستیم. دنده دو کلاسیک از خیلی جهات یادآور دنده است، با این تفاوت که با ماشین های قدیمی مسابقه می دهید. البته در میان سازنده با افزودن ویژگی هایی متفاوت و حفظ المان های مثبت قدیمی سعی کرده عنوانش را از قسمت قبلی جدا کند که تا حدودی هم موفق بوده است. بررسی بازی را به زودی در دیجیاتو بخوانید.

دنده دو : کلاسیک

دنده دو : کلاسیک

سازنده: ارکا گیمز قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 114.5 مگابایت زبان:

Zombie Gunship Revenant AR

یکی از محبوب ترین بازی های واقعیت افزوده iOS به اندروید آمد؛ همانند دیگر عناوین سری معروف زامبی گان شیپ، در نسخه فروعی Zombie Gunship Revenant AR هم کنترل یک هلیکوپتر را دارید و باید زامبی هایی که در زمین حرکت می کنند را با تیر بزنید. اگرچه گیم پلی بازی با دیگر قسمت های زامبی گان شیپ تفاوت چندانی ندارد ولی سازنده با تکنولوژی واقعیت افزوده سعی کرده بازیکن ها را سرگرم کند و تا حدودی هم به هدفش رسیده است. Zombie Gunship Revenant AR تنها بازی واقعیت افزوده جدید اندروید نیست و در این هفته شاهد حضور سیل بازی های جدید این تکنولوژی بودیم.

Zombie Gunship Revenant AR

Zombie Gunship Revenant AR

سازنده: Limbic قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 63.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • HITAK1
    HITAK1 | ۵ فروردین ۱۳۹۷

    شادوگان با چیلترشکن هم باز نمیشه.

  • Pourya amirshekari
    Pourya amirshekari | ۴ فروردین ۱۳۹۷

    دهنشون سرویس حالا میفهمم چرا بعضی وقتا بعضیا رو میکشتم حتی اسلحشون هم پیدا نمی‌کردم حتی تیرم همراهشون نبود ?

  • Mohammad Karami
    Mohammad Karami | ۳ فروردین ۱۳۹۷

    یعنی الکی خوشحال بودم که نفر اول شدم تو سولوی پابجی???

  • ‌شکور حسین
    ‌شکور حسین | ۳ فروردین ۱۳۹۷

    بگید کدوما آنلاینن

  • farzad je
    farzad je | ۳ فروردین ۱۳۹۷

    شادوگان فیلتره

مطالب پیشنهادی