ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل مپس
تکنولوژی

گوگل پلتفرم تصاویر گیف Tenor را به تصاحب خود درآورد

گوگل ساعاتی پیش در وبلاگ رسمی خود اعلام نمود که پلتفرم تصاویر گیف Tenor را خریداری کرده است. به لطف این خرید، حالا گوگل می‌تواند راحت تر از گذشته تصاویر گیف را به نتایج جستجوی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

گوگل ساعاتی پیش در وبلاگ رسمی خود اعلام نمود که پلتفرم تصاویر گیف Tenor را خریداری کرده است. به لطف این خرید، حالا گوگل می‌تواند راحت تر از گذشته تصاویر گیف را به نتایج جستجوی خود و سرویس هایی مثل جی‌بورد بیاورد.

Tenor همان پلتفرمی است که فیسبوک از آن برای ارسال تصاویر گیف در سرویس مسنجر خود استفاده می کند، بنابراین مشخص نیست که حالا با خریداری شدن این سرویس توسط گوگل، آیا فیسبوک ناچار به کنار گذاشتن این سرویس خواهد شد یا خیر.

با این وجود از پست وبلاگی گوگل می توان این گونه برداشت کرد که Tenor در عین خریداری شدن همچنان به عنوان یک برند مجزا به کار خود ادامه خواهد داد و گوگل هم در این راه برای یافتن محتوا و شرکای جدید به این سرویس کمک خواهد کرد.

کتی ادواردز، سرپرست مهندسین گوگل در یک پست وبلاگی ضمن تأیید این موضوع به این نکته اشاره کرده که در آینده کاربران باید انتظار دیدن تصاویر گیف بیشتری در سرویس های گوگل داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی