ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Spyro: Reignited Trilogy به طور رسمی معرفی شد [تماشا کنید]

بعد از شایعات فراوان، اکتیویژن سرانجام از بازی Spyro: Reignited Trilogy به عنوان ریمستر سه نسخه ابتدایی سری Spyro رونمایی کرد. پیش از این نیز حدس و گمان های زیادی مبنی بر عرضه این سه ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

بعد از شایعات فراوان، اکتیویژن سرانجام از بازی Spyro: Reignited Trilogy به عنوان ریمستر سه نسخه ابتدایی سری Spyro رونمایی کرد. پیش از این نیز حدس و گمان های زیادی مبنی بر عرضه این سه گانه برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان زده می شد و حال اکتیویژن عرضه این مجموعه را در تاریخ 30 شهریورماه سال جاری تایید کرده است.

این مجموعه شامل بازی های Spyro the Dragon که در سال 1998 برای پلی استیشن 1 عرضه شد، Spyro 2: Ripto's Rage که دنباله ای بر نسخه اول به حساب می آمد و در نهایت Spyro: Year of the Dragon که در سال 2000 همزمان برای پلی استیشن 1 و پلی استیشن 2 منتشر شده بود، است.

استودیویی که وظیفه ریمستر این مجموعه را بر عهده گرفته، یعنی استودیو Toys for Bob، جدا از ریمستر تمام مراحل سه بازی، قول به روزرسانی سیستم کنترل و سیستم پاداش دهی مراحل را نیز داده است.

بازی از کنترل آنالوگ پشتیبانی کرده و از دوربین انعطاف پذیری بهره می برد. همچنین صحنه های سینمایی بازآفرینی شده اند و در مجموعه، 100 مرحله برای به اتمام رساندن در این سه گانه خواهید داشت. به نظر می رسد که حتی دیالوگ ها و اصوات در بازی Spyro: Reignited Trilogy دوباره ضبط شده اند.

اگر از کاربران ریمستر سه گانه کرش بندیکوت هستید، می توانید در صفحه مربوط به قسمت سوم از این سری، روز دوشنبه تریلر بازی Spyro: Reignited Trilogy را با وارد کردن کد «↑ ↑ ↓ ↓ ← → ← → مربع» تماشا کنید.

در انتها نگاهی به تصاویر جدیدی که از این عنوان منتشر شده اند، خواهیم داشت:

بازی Spyro: Reignited Trilogy

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیرحسین
    امیرحسین | ۱۷ فروردین ۱۳۹۷

    یاد باد آن روزگاران

مطالب پیشنهادی