ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

iphone 10
تکنولوژی

اپل چهار ویدئوی تبلیغاتی را برای نمایش قابلیت های آیفون 10 منتشر کرد [تماشا کنید]

کمپانی اپل به تازگی سری جدیدی از تیزرهای تبلیغاتی را با تاکید بر قابلیت های Apple Pay در آیفون 10 منتشر کرده است. پیشرفت فناوری انجام کارهای بسیاری را ساده تر کرده، برای مثال شما ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

کمپانی اپل به تازگی سری جدیدی از تیزرهای تبلیغاتی را با تاکید بر قابلیت های Apple Pay در آیفون 10 منتشر کرده است.

پیشرفت فناوری انجام کارهای بسیاری را ساده تر کرده، برای مثال شما می توانید با لباس راحتی در خانه بنشینید و بدون گیر افتادن در ترافیک و صرف زمان ارزشمندتان تقریبا هر آنچه را که نیاز دارید از فروشگاه های آنلاین تهیه کنید اما اگر ناچار به خرید فیزیکی باشید فناوری چه کمکی به شما می کند.

کمپانی اپل در تیزهای جدید خود توانایی های آیفون را برای کاهش چالش های خرید سنتی نشان داده، به گونه ای با تکان دادن موبایلتان همچون یک چوب جادویی هرآنچه را که می خواهید در اسرع وقت خریداری کنید.

در تیزر اول هم خریدار به شدت نیازمند یک کیت تمیز کننده برای سگش است و به نظر می رسد لحظاتی بعد از خرید ابزارهای لازم برای او ارسال می شود.

در تبلیغ دیگر نیز خرید با چنان سرعتی صورت می گیرد که کاربر فرصت کافی برای تزئین خریدهایش را ندارد.

در ویدئو سوم همین قابلیت به کاربری کمک می کند که به دنبال خرید یک فنجان قهوه است. این فرایند آنقدر سریع انجام می شود که باریستا فرصت نمی کند نام مشتری را به صورت صحیح بیان کند.

در تیزر چهارم هم خریدار به لطف قابلیت Apple Pay آیفون 10 که در آن هویت کاربر از طریق Face ID تائید می شود، یک جفت کفش را در کمترین زمان ممکن خریداری می کنند.

اما چرا باید اپل چنین تیزری را به نمایش بگذارد؟ چون این همان چیزی است که افراد بسیاری در عصر شتاب زده حاضر نیازمند آن هستند و از سوی دیگر این ویدئوها سرعت عمل فوق العاده Face ID را به نمایش می گذارند که اپل برای طراحی و توسعه آن مراحل طاقت فرسایی را پشت سر گذاشته است.

کمپانی کوپرتینویی در سال گذشته ایده بازگشایی قفل موبایل از طریق چهره را با موفقیت تثبیت کرده و حالا به دنبال پیاده سازی همین ایده در فرایند خریدهای آنلاین است که روز به روز سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص می دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی