ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Iceberg
تکنولوژی

کمپانی ZTE از طرح موبایلی با دو بریدگی نمایشگر و بدنه ای کاملا شیشه ای پرده برداشت

کمپانی ZTE اخیرا رندرهایی از موبایل مفهومی جدیدی را منتشر کرده که از دو بریدگی نمایشگر در لبه های بالا و پایین برخوردار است. رندرهای این موبایل مفهومی که Iceberg نام دارد به منظور رقابت ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

کمپانی ZTE اخیرا رندرهایی از موبایل مفهومی جدیدی را منتشر کرده که از دو بریدگی نمایشگر در لبه های بالا و پایین برخوردار است.

رندرهای این موبایل مفهومی که Iceberg نام دارد به منظور رقابت در بخش طراحی صنعتی مسابقه iF World Design ارائه شده که در آلمان برگزار می شود. هنوز اطلاعات خاصی در مورد مشخصات این اسمارت فون منتشر نشده اما طراحی غیرمتعارف آن نظر بسیاری را به خود جلب کرده است.

پنل پشتی Iceberg به پوشش شیشه ای، دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت مزین شده و شبیه بسیاری از موبایل های دیگر به نظر می رسد اما در پنل جلو شاهد نمایشگری لبه تا لبه هستیم که از دو بریدگی در بالا و پایین برخوردار است و این در حالی این پدیده هنوز موافقان و مخالفان بسیاری دارد. بریدگی بالایی میزبان اسپیکر مکالمه، دوربین سلفی و سنسور نور است و در بریدگی پایینی هم اسپیکر اصلی تعبیه شده است.

نوآوری های طراحی ZTE به همین جا ختم نمی شود و این کمپانی در نظر دارد به جای استفاده از شاسی فلزی که پوشش شیشه ای پشت و رو را به هم متصل کند، از یک تکه شیشه دیگر بهره ببرد تا آنگونه که خودشان ادعا می کنند «ظاهری شبیه به یک قطعه یخ» را به Iceberg ببخشند. Iceberg

در چهار گوشه این اسمارت فون شاهد لبه های اضافه شیشه ای هستیم که هدف از آن نمایش زیبایی بدنه منحصر به فرد Iceberg است. در پنل پشتی نیز پین هایی تعبیه شده که امکان استفاده از ماژول های دیگر را فراهم می کند.

هنوز اطلاعات بیشتری از این موبایل منتشر نشده اما آنگونه که در طرح ارسالی ZTE به این رقابت آمده Iceberg قرار است پس از سال 2018 و در بازارهای آسیا، اروپا و آمریکای شمالی عرضه شود. در برخی رسانه ها نیز شایعاتی مبنی بر احتمال معرفی Iceberg در کنگره جهانی موبایل 2018 به میان آمده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • milad
    milad | ۲۱ فروردین ۱۳۹۷

    چرت

مطالب پیشنهادی