ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

۵ گوشی برتر از نگاه Consumer Reports که ساخت سامسونگ و اپل نیستند

اخیراً موسسه‌ Consumer Reports لیستی از ۵ تلفن هوشمند برتری که توسط سامسونگ و اپل ساخته نشده‌اند را منتشر کرده تا به خریداران، گزینه‌هایی را غیر از محصولات این دو شرکت تولید کننده‌ی اصلی معرفی کند. ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

اخیراً موسسه‌ Consumer Reports لیستی از ۵ تلفن هوشمند برتری که توسط سامسونگ و اپل ساخته نشده‌اند را منتشر کرده تا به خریداران، گزینه‌هایی را غیر از محصولات این دو شرکت تولید کننده‌ی اصلی معرفی کند.

به گزارش موسسه یاد شده، این موبایل‌ها تنها بر اساس ویژگی‌های منحصر به فردشان از دیگر مدل‌های موجود جدا شده و موفق شدند در لیست ۵ گوشی برتر قرار بگیرند چرا که آنها از لحاظ امکانات، عملکرد و عمر باتری بسیار به هم نزدیک بوده‌اند. این لیست به کاربرانی که علاقه دارند بدون پرداخت هزینه‌های گزاف بهترین گوشی هوشمند را خریداری کنند، کمک شایانی می‌کند.

بهترین رتبه‌ها در این لیست بدون هیچ تردیدی از آن هوای میت 10 و 10 پرو است. این دو موبایل با اینکه شباهت بسیار زیادی به هم دارند اما قیمتشان با هم متفاوت است چرا که هوای میت 10، ۶۹۹ دلار قیمت داشته اما هوای میت 10 پرو به نرخ ۸۳۰ دلار عرضه می‌شود.

از معدود تفاوت‌های مدل‌های یاد شده این است که میت 10 نمایشگر ۵.۹ اینچی داشته و میت 10 پرو به نمایشگر ۶ اینچی مجهز شده. با اینکه هوای میت 10 و 10 پرو هر دو از چیپست کایرین ۹۷۰ و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری بهره می برند اما میت 10 تنها با ۴ گیابایت رم عرضه می شود در حالی که میت 10 پرو دو مدل ۴ و ۶ گیگابایتی دارد. شاید به همین دلیل است که میت 10 پرو مقام اول را در میان ۵ گوشی برتر کسب کرده‌ و میت 10 آن را دنبال می‌کند.

دو موبایل از کمپانی ال جی نیز در مقام سوم و چهارم قرار دارند که آنها به ترتیب جی 6 و وی 30 هستند. با اینکه این دو مدل شباهت‌های زیادی با هم دارند، گوشی جی 6 در رتبه‌ی دوم قرار گرفته و از وی ۳۰ یک رتبه بالاتر است چرا که از عمر باتری ۲۵ ساعته‌ برخوردار است. در حالی که باتری وی ۳۰ تنها ۲۱ ساعت دوام دارد.

آخرین رتبه میان ۵ گوشی برتر از آن اچ تی سی U11 است که یک گوشی بزرگ و بادوام به حساب می‌آید. دوربین اصلی ۱۲ مگا پیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و بهره مندی از استاندارد دوام IP67 از ویژگی‌های مثبتش به شمار می‌رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • kamirajabi
    kamirajabi | ۲۵ فروردین ۱۳۹۷


    «میت ۱۰» با بدنه‌ای از فلز و شیشه، پردازنده‌ی قدرتمند Kirin 970، چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، پردازنده‌ی گرافیکی دوازده‌هسته‌ای در کنار صفحه‌نمایشی بدون حاشیه و با کیفیت QHD انتخابی است که خیلی از وسواس‌ها و تردیدها را برای خرید یک گوشی زیبا و قوی از بین می‌برد. اگر می‌خواهید عکس‌هایی ماندگار بگیرید که همه از آن‌ها تعریف کنند، دوربین دوتایی با لنز لایکا و رزولوشن ۱۲+۲۰ و ۸ مگاپیکسلی هوآوی میت ۱۰ این کار را برای شما می‌کند. اگر به دنبال خرید یک گوشی شیک، زیبا و قدرتمند هستید، میت ۱۰ می‌تواند انتخاب خوبی باشد. البته اگر دست‌های کوچکی دارید، باید بدانید صفحه‌نمایش ۵.۹اینجی این موبایل برای کارکردن با یک دست طراحی نشده و باید از هر دو دستتان استفاده کنید. در مجموع «میت ۱۰» فلگ‌شیپی است که می‌تواند فروش و موفقیت بسیار خوبی داشته باشد.در کنار استفاده از دوربین‌های باکیفیت، شرکت هوآوی، میت 10 را با سخت‌افزاری نسبتا قدرتمند راهی بازار کرده است. همان‌طور که انتظار داشتیم، این تلفن همراه هوشمند با تراشه‌ی Kirin 970 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. تراشه‌ای هشت‌هسته‌ای که از چهار هسته‌ی Cortex-A73 با فرکانس 2.36 گیگاهرتز و ۴ هسته‌ی Cortex A53 با فرکانس 1.84 گیگاهرتز بهره می‌برد. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری میت 10 می‌توانیم به وجود ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کنیم. این گوشی از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند. یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی برای Mate 10 در نظر گرفته‌ شده که برای انواع کارهای روزانه مناسب است و به نظر می‌رسد که می‌تواند بیش از یک روز شارژدهی کند.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی