ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نخستین موبایل ماهواره ای اندرویدی X5-Touch
تکنولوژی

با X5-Touch، نخستین موبایل ماهواره ای اندرویدی دنیا آشنا شوید

موبایل های ماهواره ای چندین سال است که در مناطق بسیار دور افتاده و خارج از دسترس به یاری کاربران خود آمده اند. حال کمپانی Thuraya با معرفی X5-Touch برای نخستین بار قابلیت های یک ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

موبایل های ماهواره ای چندین سال است که در مناطق بسیار دور افتاده و خارج از دسترس به یاری کاربران خود آمده اند. حال کمپانی Thuraya با معرفی X5-Touch برای نخستین بار قابلیت های یک موبایل ماهواره ای را در قالب یک تلفن هوشمند اندرویدی عرضه کرده است.

محصول مورد بحث نه تنها نخستین تلفن هوشمند ماهواره ای اندرویدی است، بلکه نخستین موبایلی است که علاوه بر امکان اتصال به ماهواره، قابلیت اتصال به شبکه موبایل GSM برای برقراری تماس های معمولی مشابه سایر موبایل ها را داراست.

به کمک رابط کاربری اختصاصی موبایل X5-Touch، به راحتی می توانید نحوه برقراری یک تماس (ماهواره ای یا سلولار) را انتخاب کنید و تماس های دریافتی نیز به همین شکل تفکیک می شوند. به علاوه این که محصول Thuraya برای اولین بار امکان استفاده از اپلیکیشن ها را روی یک موبایل ماهواره ای فراهم می آورد.

نخستین موبایل ماهواره ای اندرویدی X5-Touch

X5-Touch گرچه از سخت افزار چندان قدرتمندی بهره نمی برد، اما به لطف پشتیبانی از استاندارد IP67 مقاومت خوبی در مقابل نفوذ آب و گرد و خاک دارد و همچنین به لطف یک باتری غول پیکر هرگز شما را در شرایط سخت و اضطراری تنها نخواهد گذاشت. ضمناً هیچ کمبودی نیز از بابت سایر قابلیت های ارتباطی از جمله وای فای، بلوتوت، جی پی اس و NFC احساس نخواهید کرد.

هنوز قیمت و تاریخ عرضه محصول جدید Thuraya اعلام نشده است، اما به طور حتم در اختیار داشتن یک موبایل ماهواره ای اندرویدی به هیچ وجه ارزان نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • omid99
    omid99 | ۲۳ فروردین ۱۳۹۷

    متن خبر مقداری اشکال دارد . این گوشی اولین گوشی ماهوارهای نیست که قابلیت GSM هم دارد بلکه دو سه سال پیش همین شرکت ثریا یک موبایل عرضه کرده بود که حالت ماهواره ای و GSM را همزمان داشت به اسم Thuraya-xt-pro-dual

مطالب پیشنهادی