ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

با درجات سختی و نحوه شخصی سازی کریتوس در God of War بیشتر آشنا شوید

با توجه به آن که چند روزی به عرضه بازی God of War برای پلی استیشن 4 نمانده است، هر روزه جزییات بیشتری در مورد بخش های مختلف این عنوان مشخص می شوند. مطابق آن ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

با توجه به آن که چند روزی به عرضه بازی God of War برای پلی استیشن 4 نمانده است، هر روزه جزییات بیشتری در مورد بخش های مختلف این عنوان مشخص می شوند.

مطابق آن چه که تاکنون در تریلرهای بازی دیده ایم، کریتوس و نحوه مبارزه او بسیار با گذشته متفاوت خواهد بود. طی ویدیویی که به تازگی از سمت سازندگان این عنوان منتشر شده، طراح ارشد بازی جیسون مکدونالد از شخصی سازی کریتوس و نحوه عملکرد درخت تجربه و به روزرسانی مهارت ها در God of War می گوید.

بازیکنان می توانند کریتوس و مهارت های بازی را با توجه سبک مبارزه ای که در مراحل پیش می گیرند، انتخاب کنند. همان طوری که در ویدیو زیر به آن اشاره می شود، باید گفت که کریتوس در بخش های مختلفی، از زره دفاعی خود گرفته تا تبر معروفش، قادر به به‌روزرسانی و تغییر است.

همچنین استودیو سانتا مونیکا به تازگی درجات سختی این بازی را مشخص کرده است. بازی God of War شامل چهاره درجه سختی مختلف خواهد شد. در سطح اول که Give Me A Story نام دارد، شما می توانید داستان بازی را بدون چالش زیادی در بخش گیم پلی تجربه کنید. در این درجه سختی هنگام مواجه شدن با دشمن، حاشیه امنیت بیشتری خواهید داشت.

سطح دوم درجات سختی Give Me A Balanced Experience نام دارد که به احتمال زیاد، بیشتر بازیکنان با این سطح بازی God of War را انجام خواهند داد. در این سطح با چالشی متعادل روبرو خواهیم بود.

در سطح سوم که Give Me A Challenge نام دارد، بازی سخت تر و بی رحم تر خواهد شد. این درجه سختی برای افرادی مناسب است که پیش از این بازی های اکشن زیادی را انجام داده و نسخه های پیشین این سری را نیز در درجات سختی بالا به پایان رسانده اند.

درجه سختی آخر بازی هم با نام Give Me God of War شناخته خواهد شد. در این بخش نه تنها قدرت کریتوس کاهش یافته و دشمنان قوی تر می شوند، بلکه هوش مصنوعی بازی نیز بهبود یافته و با نبردهای نفس گیری مواجه خواهید شد. لازم به ذکر است درصورتی که بازی را با این درجه سختی آغاز کنید و به هنگام رد کردن مراحل با مشکل مواجه شوید، نمی توانید سختی را کاهش دهید و مجبور به شروع دوباره بازی خواهید بود.

در نهایت، حالتی به اسم Immersion Mode در بازی God of War وجود خواهد داشت که با انتخاب آن HUD بازی خاموش شده تا با تجربه سینمایی تری از God of War روبرو شوید. این عنوان در تاریخ 31 فروردین به طور انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد. به دلایل زیادی God of War جدید می تواند به یکی از برترین انحصاری های چند سال اخیر سونی تبدیل شود. نظر شما در رابطه با این عنوان چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mohammad Rad
    Mohammad Rad | ۲۳ فروردین ۱۳۹۷

    wow?,لست آف اس هم بیاد دیگه چه شود

  • Mr.Mohammad
    Mr.Mohammad | ۲۳ فروردین ۱۳۹۷

    نوع درجه سختیش ادم رو یاد deus ex HR میندازه،
    چقد خاطره انگیز،یادش بخیر

مطالب پیشنهادی