ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ ندای وظیفه از فضا

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Destiny Warfare

Destiny Warfare

  • بازی آنلاین است

اگرچه وجود شادوگان لجندز (Shadowgun Legends) کار بازی های شوتر علمی تخیلی را سخت کرده است، با این حال دستینی وارفر (Destiny Warfare) از آن دسته عناوینی به شمار می رود که توانسته تا حدودی از زیر سایه سنگین این بازی معروف خارج شود و در مدت زمانی کوتاه طرفداران زیادی به سمت خودش بکشاند.

بازی همان روند همیشگی بازی های تیراندازی آنلاین موبایل را طی می کند؛ اسلحه را به دست گرفته و در یکی از حالت گیم پلی، به مصاف بقیه بازیکن ها بروید. دستینی وارفر در حال حاضر چهار کلاس با قدرت های مختلف دارد و به واسطه سلاح های گوناگونش، می توانید بازی را هر آنگونه که دوست دارید پیش ببرید.

Destiny Warfare: Sci-Fi FPS

Destiny Warfare: Sci-Fi FPS

سازنده: Azur Interactive Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 449 مگابایت زبان:

Returner 77

  • بازی آفلاین است

اگر The Room Old Sins را بازی کردید و عطش تان برای تجربه بازی های معمایی همچنان کم نشده است، یک پیشنهاد متفاوت برای تان داریم: Returner 77. بازی داستان هشت هزار انسان را روایت می کند که برای نجات بشریت به فضا فرستاده می شوند و آنجا به یک خواب طولانی می روند. غافل از اینکه همه چیز طبق برنامه پیش نرفته و مشکلاتی به وجود می آید. Returner 77 بیشتر به خاطر گرافیک بالایش توانسته توجهات را به خود جلب کند.

Returner 77

Returner 77

سازنده: Fantastic, yes قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1200 / 849.96 مگابایت زبان:

Vandals

  • بازی آفلاین است

سری GO اسکوئرانیکس را با نقاشی های غیرقانونی خیابانی ترکیب کنید، چیزی که به دست می آید همین Vandals است. در این بازی کنترل نقاشی خیابانی را دارید و در هر مرحله باید از سد پلیس ها بگذرید، به نقطه مورد نظر برسید و هر طرحی که دوست داشتید را روی دیوارها بکشید.

همانند ساخته اسکوئرانیکس، نحوه حرکت های کاراکترهای Vandals نیز به صورت نوبتی است. یعنی ابتدا بازیکن حرکت کرده و سپس نوبت به پلیس می رسد. اگرچه Vandals نتوانسته به اندازه سری GO آنگونه که انتظار داشتیم بدرخشد اما در هر صورت برای علاقه مندان به بازی های معمایی مطمئنا اثر سرگرم کننده ای خواهد بود.

Vandals

Vandals

سازنده: ARTE France Apps قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 335.7 / 131, مگابایت زبان:

Battle Supremacy

  • بازی آنلاین و آفلاین است

بازی های تانکی موبایل عمدتا آنلاین هستند و با وجود اینکه Battle Supremacy بازی جدیدی نیست اما به خاطر بخش آفلاینش ارزش تجربه کردن را دارد. این عنوان که توسط استودیوی Atypical Games، سازنده بازی های معروف Radiation City و Radiation Island، ساخته شده است تقریبا چهار سال پیش برای iOS انتشار یافت و به تازگی نیز شاهد عرضه نسخه اندروید آن بودیم.

بازی جنگ جهانی دوم را به تصویر می کشد و با تانک های آن زمان هم می توانید در بخش داستانی با هوش مصنوعی به مبارزه بپردازید و هم در بخش آنلاین بجنگید. با توجه به جامعه بزرگ تر World of Tanks Blitz، اگر یک تجربه مشابه روی موبایل می خواهید Battle Supremacy در برابر رقیبانش شانسی ندارد. اما برای علاقه مندان به بخش آفلاین، بازی شاید بهترین گزینه موجود در مارکت ها باشد.

Battle Supremacy

Battle Supremacy

سازنده: Atypical Games قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1100 / 1690 مگابایت زبان:

Disney Heroes: Battle Mode

  • بازی آنلاین است

تمام شخصیت های دوست داشتنی دیزنی و پیکسار در کنار یکدیگر، دلیلی بهتر از این برای تجربه Disney Heroes: Battle Mode می خواهید؟ اگرچه از لحاظ گیم پلی با عنوان خیلی ساده ای رو به رو هستید و شخصیت ها خودشان می جنگند (تنها کاری که در میدان مبارزه باید انجام دهید کلیک روی آیکون هر کاراکتر برای ضربه های قدرتی است)، این وجود جمع آوری کاراکترهای پانزده انیمیشن مختلف از جمله رالف خرابکار، شگفت انگیزان، زوتوپیا و یخ زده به خودی خود جذابیت بازی را افزایش داده است.

Disney Heroes: Battle Mode

Disney Heroes: Battle Mode

سازنده: PerBlue Entertainment قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 441 / 98.51 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • hosss021
    hosss021 | ۳۱ فروردین ۱۳۹۷

    چرا صنعت بازی موبایل در سبک شوتر اول شخص رو به تخیل میره . چرا بازی نمیسازن که روایت گر جنگ های جهانی باشه یا حداقلش امروزی باشه !

  • احد وصال
    احد وصال | ۳۱ فروردین ۱۳۹۷

    بازی tetrun جاش خالی بود

  • farzad je
    farzad je | ۳۱ فروردین ۱۳۹۷

    شادوگان بهتره تا این دساینی وارفر

  • mostoul_bm
    mostoul_bm | ۳۱ فروردین ۱۳۹۷

    مسئولین محترم دیجیاتو میشه پیگیری کنید که Shadowgun رو از فیلتر خارج کنن ؟ فکر میکردم خود بازی مارو بلاک کرده ایمیل که دادم گفتم از کشور خودتون بستن مشکل از سمت ما نیست.
    وی پی ان ها روی این بازی خسلی تاثیر بدی دارن همش قطع میشه وسط بازی.

  • ali9zafar
    ali9zafar | ۳۱ فروردین ۱۳۹۷

    چرا ته مطلب این شکلی شده؟

مطالب پیشنهادی