ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون 10
تکنولوژی

آیا آیفون 10 به پایان خط رسیده است؟

اخیرا کمپانی TSMC که وظیفه تامین برخی قطعات برای اپل را بر عهده دارد، پیش بینی خود از سود سالیانه را کاهش داده و حالا یک تحلیلگر برجسته و آشنا به این شرکت مدعی شده که ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

اخیرا کمپانی TSMC که وظیفه تامین برخی قطعات برای اپل را بر عهده دارد، پیش بینی خود از سود سالیانه را کاهش داده و حالا یک تحلیلگر برجسته و آشنا به این شرکت مدعی شده که دلیل آن «به پایان خط رسیدن آیفون 10 است».

Neil Campling تحلیلگر «گروه کارگزاری Mirabaud Securities» که در ده سال اخیر فهرست موجودی TSMC را رهگیری کرده، با اشاره به انبار شدن بسیاری از قطعات در این مجموعه و گفتگو با تامین کنندگان به این نتیجه رسیده که اپل میزان سفارشات قطعات آیفون را تا حد زیادی کاهش داده و حتی آن را متوقف کرده استآیفون 10Campling مدعی است که دلیل توقف روند خرید چیپ ها از سوی اپل این است که تولید آیفون 10 در سال جاری میلادی به پایان خواهد رسید:

کاهش میزان سفارشات اپل و مشکل افزایش موجودی در TSMC منعکس کننده عدم نیاز به این قطعات است و دلیل اصلی آن هم به برنامه های اپل برای توقف تولید آیفون 10 برمی گردد.

پاییز گذشته نیز شایعاتی در مورد توقف سفارش قطعات برای این مدل ویژه به گوش می رسید و این تحلیلگر مدعی شده که دلیل اصلی این مساله قیمت بالای آیفون 10 است که از 999 دلار برای مدل پایه شروع می شود.

انتظار می رود کمپانی کوپرتینویی در شهریور ماه از آیفون های 2018 رونمایی کند که به گفته «مینگ چی-کو»، تحلیلگر موسسه KGI شامل یک مدل میان رده به نام آیفون 9 نیز خواهد بود. این اسمارت فون از نمایشگر لبه تا لبه 6.1 اینچی با پنل  LCD، دوربین TrueDepth، قابلیت امنیتی Face ID، دوربین اصلی با یک سنسور و  3D Touch بهره می برد.

بر اساس پیش بینی این تحلیلگر آیفون های دیگر نیز شامل نسخه بعدی آیفون 10 با نمایشگر OLED، مدل موسوم به آیفون Xs با صفحه نمایش 5.8 اینچی و Xs پلاس است که احتمالا به نمایشگر 6.5 اینچی تولید سامسونگ مجهز خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pedram
    pedram | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    قیمتی که اپل گذاشته واقا بالا هست. حتی برا خارجی ها. ما که با این قیمت دلار جای خود داریم

مطالب پیشنهادی