ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات منتسب به نسل دوم آیفون SE منتشر شد؛ احتمال عرضه در هفته های آتی

هفته قبل پایگاه داده رگولاتور کمیسیون اقتصادی اورآسیا خبر از ثبت مشخصات آیفون جدیدی را داده بود که گمان می رفت نسل بعدی آیفون SE باشد. به نظر می رسد در ماه آتی میلادی (اردیبهشت تا ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

هفته قبل پایگاه داده رگولاتور کمیسیون اقتصادی اورآسیا خبر از ثبت مشخصات آیفون جدیدی را داده بود که گمان می رفت نسل بعدی آیفون SE باشد. به نظر می رسد در ماه آتی میلادی (اردیبهشت تا خرداد) شاهد معرفی این موبایل باشیم. به تازگی گمانه زنی هایی در مورد مشخصات این گوشی هوشمند منتشر شده است.

برخی از تولید کنندگان در نمایشگاهی مرتبط با گوشی های همراه که در هنگ کنگ برگزار شده بوده خبر داده اند که انتظار نمی رود آیفون SE بعدی از طرحی مشابه با آیفون 10 (بررسی دیجیاتو) بهره مند باشد.

با این حال اعلام شده که iphone SE 2، همچنان دارای حسگر اثر انگشت Touch ID خواهد بود و از نمایشگری 4 اینچی بهره خواهد برد. علاوه بر این به نظر می رسد اپل قصد دارد درگاه 3.5 میلی متری هدفون را از گوشی هوشمند مورد بحث حذف کند تا به این ترتیب بتواند ضخامت آن را بیش از پیش کاهش دهد.

انتظار می رود جنس قاب پشتی این موبایل از شیشه باشد تا امکان تعبیه شارژر بیسیم در آن مهیا شود. چیپست در نظر گرفته شده برای آن نیز احتمالاً A10 فیوژن اپل خواهد بود؛ دقیقاً همان چیپستی که پیش از این گوشی های سری آیفون 7 از آن بهره برده بودند.

با این حال اپل هنوز هیچ یک از این اطلاعات یا احتمال معرفی نسل بعدی آیفون SE را تأیید نکرده. در صورتی که گمانه زنی ها در مورد عرضه این گوشی همراه صحیح باشد، در هفته های آتی جزئیات آن مشخص خواهد شد. بر اساس گمانه زنی های پیشین انتظار می رود اپل در کنفرانس توسعه دهندگان جهانی اپل (WWDC) از iPhone SE 2 رونمایی کند.

البته فراموش نکنیم که اپل در سال های اخیر آیفونی را در این رویداد معرفی نکرده و آخرین گوشی هوشمندی که در کنفرانس مورد بحث رونمایی شده، آیفون 4 در سال 2010 بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mr.arash
    mr.arash | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    به نسبت اندروید آی او اس خیلی رونتره

    • milad
      milad | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

      نه داداچ داری اشتباه میزنی

مطالب پیشنهادی