ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Ramak Yadak
خودرو

اپلیکیشن اختصاصی رامک خودرو برای دارندگان خودروهای سانگ یانگ معرفی شد

گروه صنعتی رامک خودرو که نمایندگی محصولات سانگ یانگ را در ایران بر عهده دارد، اخیرا به منظور دسترسی بهتر مالکین و مشتریان به خدمات این شرکت اپلیکیشنی موبایلی را توسعه داده و در مارکت ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

گروه صنعتی رامک خودرو که نمایندگی محصولات سانگ یانگ را در ایران بر عهده دارد، اخیرا به منظور دسترسی بهتر مالکین و مشتریان به خدمات این شرکت اپلیکیشنی موبایلی را توسعه داده و در مارکت های داخلی منتشر کرده است.

این اپلیکیشن رامک یدک نامگذاری شده و طبق صحبت های آقای سید داوود مقدسی مدیر شبکه خدمات رامک یدک بر روی سیستم عامل اندورید قابل نصب است. به گفته آقای مقدسی، امروزه جذب و ارتباط مداوم با مشتری نقشی کلیدی در موفقیت کسب و کار داشته و شرکت رامک یدک قصد دارد با ارایه این اپلیکیشن با کیفیت بهتری خدمات از راه دور را برای مشتریان خود فراهم کند.

Ramak Yadak (1)

آنطور که آقای مقدسی افزوده، اپلیکیشن رامک یدک توسط جمعی از مهندسان و کارشناسان این مجموعه ساخته شده و  بزودی برای سیستم عامل iOS نیز منتشر خواهد شد. مدیر شبکه خدمات رامک یدک عقیده دارد دسترسی و کار با این اپلیکیشن بسیاره ساده و راحت بوده و امکانات خوبی در آن گنجانده شده است.

از جمله امکانات اصلی این اپلیکیشن می توان به مواردی مثل معرفی نمایندگی ها به انضمام نشانی و تلفن، ارتباط با امور مشتریان، درخواست امداد و اخذ نوبت پذیرش از نمایندگی ها اشاره کرد.

Ramak Yadak App

یکی از جالب ترین و کاربردی ترین ویژگی های نرم افزار موبایلی رامک یدک به نمایش ویدیوهای آموزشی مربوط می شود. مالکین خودروهای سانگ یانگ با مراجعه به این قسمت از اپلیکیشن می توانند نکاتی را در رابطه با نحوه نگهداری مطلوب و استفاده بهتر از امکانات خودرو، در قالب ویدیو مشاهده کنند.

Ramak Yadak App 2

نمایش مسافت تا نزدیک ترین نمایندگی بر روی نقشه و مسیریابی به سمت آن دیگر قابلیت جالبی است که در مواقع ضروری بسیار کمک کننده و راهگشا خواهد بود.

همانطور که در ابتدا نیز اشاره شد، مالکین خودروهای سانگ یانگ می توانند با مراجعه با مارکت های داخلی و جستجوی نام رامک یدک، این اپلیکیشن را پیدا نموده و نسبت به نصب آن اقدام کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی