ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قیمت هاوال H2 توسط گروه بهمن اعلام شد- اردیبهشت 97

گروه خودروسازی بهمن قیمت کراس اوور جدید هاوال H2 را در ایران اعلام کرده است. این کراس اوور مونتاژی در زمره خودروهای پر فروش در بازار چین قرار دارد و اولین محصول منتج از قرارداد ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۵

گروه خودروسازی بهمن قیمت کراس اوور جدید هاوال H2 را در ایران اعلام کرده است. این کراس اوور مونتاژی در زمره خودروهای پر فروش در بازار چین قرار دارد و اولین محصول منتج از قرارداد همکاری هاوال و گروه بهمن محسوب می شود.
لازم به ذکر است شرایط فروش این خودرو از هفته آینده فعال خواهد شد.پیشرانه 1.5 لیتری توربوی این خودرو با خروجی 140 اسب بخار و 202 نیوتون متر گشتاور توان مناسب درخور نوع کاربری این خودرو را توسط گیربکس شش سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می کند. لازم به ذکر است نمونه تدارک دیده شده برای بازار ایران به صورت تک دیفرانسیل عرضه خواهد شد.در بحث امکانات هاوال اصلا خساست به خرج نداده و H2 را با فهرست قابل توجهی از تجهیزات رفاهی به میدان فرستاده است؛ سامانه هوشمند ورود بدون کلید و دکمه استارت،صندلی های چرمی راحت، شش کیسه هوا، ترمز اضطراری، سنسور باد لاستیک، دوربین عقب، فرمان برقی، سانروف، مانیتور، سنسور نور، تهویه اتوماتیک دوگانه و ... از امکانات این خودرو هستند.با توجه به قیمت و مشخصات فنی می توان حدس زد که این محصول هاول به رقیبی برای هایما S5 و هایما S7 ایران خودرو مبدل خواهد شد و البته کیفیت بالاتر هاوال در مقایسه با هایما می تواند تضمین کننده جذب مشتریان به سمت این کراس اوور مونتاژی تولیدی بهمن باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • میلاد آهنی
    میلاد آهنی | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

    نمایشگاه شهر آفتاب میگفتن قیمتش نهایت ۷۵ در میاد!

    • afshingm
      afshingm | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

      آره... دقیقا... دلار و قیمت رقابتی و غیره و غیره رو بهانه می کنند که گرون بفروشند و جالبتر اینکه ملت هر قیمتی میدن میرن میخرن !!! بابا لامصب قورباغه رو رنگ کردن به اسم قناری میفروشند اونم با این قیمت چرا میری میخری !؟ 95 تومن باید لکسوس 2017 سوار شد، نه چینی !؟ باز هم صد رحمت به چینی ! ایرانی که دیگه هیچی... !

مطالب پیشنهادی