ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینستاگرام
تکنولوژی

آپدیت اینستاگرام: تهیه پشتیبان‌ از محتوا و ارسال چند عکس به طور همزمان در استوری

اینستاگرام ساعاتی پیش از ارائه دو قابلیت جدید در این پلتفرم خبر داده: یکی امکان پشتیبان‌گیری از محتوای حساب‌ کاربری و دیگری ارسال همزمان چند عکس و ویدیو در استوری‌ که هر دو از قابلیت‌های ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۶

اینستاگرام ساعاتی پیش از ارائه دو قابلیت جدید در این پلتفرم خبر داده: یکی امکان پشتیبان‌گیری از محتوای حساب‌ کاربری و دیگری ارسال همزمان چند عکس و ویدیو در استوری‌ که هر دو از قابلیت‌های مورد انتظار کاربران بوده‌اند.

ابزار پشتیبان‌گیری می‌تواند از تمام ویدیوها، عکس‌ها و نظراتی که در اینستاگرام گذاشته‌اید نسخه پشتیبان تهیه کرده و به شکل یک لینک دانلود در اختیارتان قرار دهد. این ابزار فعلا برای نسخه تحت وب اینستاگرام  ارائه شده اما به زودی در اپلیکیشن‌ موبایل هم شاهد آن خواهیم بود.

برای استفاده از این ابزار کافیست وارد حساب کاربری‌تان در وبسایت اینستاگرام شده و سپس از بخش تنظیمات حریم شخصی، گزینه Data Download را پیدا کنید. با انتخاب این گزینه ظرف 48 ساعت لینکی برای دانلود تمام محتوایی که دارید از طریق ایمیل برایتان ارسال می شود.

اما قابلیت بعدی، امکان بارگذاری همزمان چند عکس و ویدیو در استوری‌هاست. با اضافه شدن این قابلیت، حالا می‌توانید در صفحه بارگذاری عکس و ویدیو روی آیکن جدیدی در گوشه صفحه اشاره کنید تا قادر به بارگذاری همزمان 10 عکس و ویدیو از گالری در استوری‌هایتان باشید.

نکته خوب اینجاست که پیش از بارگذاری، امکان تماشای پیش‌نمایش و ویرایش هر کدام به طور مجزا را هم خواهید داشت. بعد از ویرایش هم تصاویر به ترتیبی که انتخابشان کرده‌اید در استوری بارگذاری می‌شوند.

اما در کنار دو قابلیتی که گفتیم، اینستاگرام حالا می‌تواند هنگام بارگذاری تصاویر به شما بابت استفاده از استیکرهای لوکیشن هم پیشنهاد بدهد. نسخه جدید اینستاگرام را می‌توانید همین حالا از پلی‌استور دانلود کنید.

همچنین کاربران iOS هم می‌توانند طی هفته‌های آتی این به‌روزرسانی را دریافت کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی