ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Boombox
تکنولوژی

حجم صدای خروجی G7 ThinQ احتمالا ده برابر موبایل های عادی خواهد بود

در دوره ای که بسیاری از تولیدکنندگان موبایل، قابلیت های صوتی را در اولویت قرار نداده و جک هدفون را کنار گذاشته اند، ال جی به تعبیه امکانات صوتی جدید در موبایل پایبند مانده است. ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۵

در دوره ای که بسیاری از تولیدکنندگان موبایل، قابلیت های صوتی را در اولویت قرار نداده و جک هدفون را کنار گذاشته اند، ال جی به تعبیه امکانات صوتی جدید در موبایل پایبند مانده است.

این کمپانی قبلا با تعبیه چیپست اختصاصی Quad DAC و هدفون های با کیفیت نظر کاربران را جلب کرده و اینبار اسپیکر Boombox را به ارمغان آورده که احتمالا سطح صدای پایه را با بیس دو برابر 6 دسیبل افزایش می دهد. این میزان تقریبا معادل ده برابر حجم صدای یک موبایل هوشمند معمولی خواهد بود که با توجه به محدودیت های فیزیکی فوق العاده به نظر می رسد. علاوه بر این با قرار دادن موبایل روی سطح سخت، بیس آن حتی افزایش نیز می یابد.

هنوز اطلاعات چندانی از این اسپیکر ارائه نشده اما فناوری آن مبتنی بر یک محفظه رزونانس است و بر اساس تصویر منتشر شده ظاهرا از کل بدنه موبایل بهره می برد؛ همین مساله باعث شده نسبت به موبایل های عادی فضای رزونانس به مراتب بیشتری داشته باشد. Boombox

G7 ThinQ نیز مانند پرچمدار اخیر ال جی به لطف Hi-Fi Quad DAC کانال های صدای استریو (راست و چپ) را به صورت مجزا پردازش کرده و صدای بسیار با کیفیتی را به هدفون ها ارسال می کند. علاوه بر این پشتیبانی از DTS:X که به نظر برای اولین بار در موبایل ها شاهد آن هستیم، حتی در هدفون های عادی صدای سه بعدی فراگیر 7.1 کاناله را برای کاربر به ارمغان می آورد.

اسپیکر Boombox و قابلیت DTS:X روی کاغذ فوق العاده به نظر می رسند و اگر در سناریوهای واقعی هم کارایی بالایی از خود نشان دهند احتمالا در بهبود وضعیت فعلی ال جی در بازار موبایل بی تاثیر نخواهد بود و این همان چیزی است که ال جی برای بهبود حال نامساعد بخش موبایل خود سخت به آن نیاز دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Mehrad Shams
    Mehrad Shams | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    انقد که بازارش داغونه قابلیت چرتو پرت میزاره رو گوشیاش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی