ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Mi Band 3
تکنولوژی

مدیرعامل شیائومی سهوا از دستبند سلامتی Mi Band 3 رونمایی کرد [به روزرسانی]

شیائومی اخیرا رویدادی را برای معرفی موبایل گیمینگ «بلک شارک» برگزار کرده که طی آن «لی جون»، مدیرعامل این شرکت گجتی که احتمالا  «Mi Band 3» باشد را در دست داشته است. حدود دو سال از عرضه آخرین ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۳:۲۵

شیائومی اخیرا رویدادی را برای معرفی موبایل گیمینگ «بلک شارک» برگزار کرده که طی آن «لی جون»، مدیرعامل این شرکت گجتی که احتمالا  «Mi Band 3» باشد را در دست داشته است.

حدود دو سال از عرضه آخرین دستبند سلامتی شیائومی می گذرد اما همانطور که در تصویر می بینید گجت پوشیدنی لی جون، دستبند جدیدی است که طراحی آن شباهت زیادی به مدل های قبلی Mi Band شیائومی دارد.Mi Band 3 این دستگاه که احتمالا در ماه های آینده شاهد رونمایی از آن خواهیم بود دارای بند پلاستیکی نرمی است که در مدل های قبلی نیز شاهد آن بوده ایم؛ علاوه بر آن مساحت سطح شیشه ای هم تا حد زیادی بیشتر شده که می توان آن را به عنوان نشانه ای از افزایش مساحت نمایشگر 0.42 اینچی با پنل OLED تلقی کرد که در برابر خراش مقاوم است و اثر انگشت هم به راحتی روی آن باقی نمی ماند. از سوی دیگر لبه های نمایشگر نیز تا حدودی خمیده شده تا با منحنی بند پلاستیکی ادغام شود.

انتظار می رود Mi Band 3 در کنار قابلیت هایی همچون گام شمار، GPS و شتاب سنج از سنسور ضربان قلب و بلوتوث 4.2 نیز بهره ببرد. از دیگر امکاناتی که احتمال افزوده شدن آن ها به این دستبند سلامتی وجود دارد می توان به موتور ویبره و پشتیبانی از استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP67 اشاره کرد که آن را به گزینه ای ایده آل برای ورزشکاران تبدیل می کند.

مسئولان شیائومی پیش از این عرضه Mi Band 3 را تایید کرده بودند و در صورتی که دستبند هوشمند لی جون واقعا همین دیوایس باشد، احتمالا در آینده نزدیک شاهد رونمایی از آن خواهیم بود. در حال حاضر اطلاعاتی درباره قیمت این دستگاه ارائه نشده اما بهای مدل قبلی این گجت 22 دلار بود و احتمالا در نسل فعلی تا حدودی افزایش پیدا خواهد کرد.

به روزرسانی

کمپانی شیائومی در اکانت توییتری خود از گجتی رونمایی کرده که شبیه دستبند سلامتی Mi Band 3 به نظر می رسد. این بند هوشمند بر خلاف مدل قبلی هیچ کلید فیزیکی نداشته و از فرمان های لمسی پشتیبانی خواهد کرد. در این پست به اطلاعات دیگر اشاره ای نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • bahram Shademanpo
    bahram Shademanpo | ۲۶ فروردین ۱۳۹۷

    هیچ چیزی سهوا اتفاق نمی افته اینا خودشونو به کوچه علی چپ زدن ک مثلا ما خیال کنیم ک سوتی دادن

  • Abbas_Amoohashemi
    Abbas_Amoohashemi | ۲۶ فروردین ۱۳۹۷

    خبرش رو دیروز خوندم! می‌خواستم نسخه دو رو بگیرم ولی حالا منتظر نسخه سه می‌مونم ، تو این رنج قیمتی هیچ محصول مشابهی توانایی رقابت با این کیفیت و دقت رو نداره.

  • محمد رضا
    محمد رضا | ۲۶ فروردین ۱۳۹۷

    سهوا

  • paayaam
    paayaam | ۲۶ فروردین ۱۳۹۷

    اخه کی اینو زیر کت و شلوار سهوا می پوشه؟

مطالب پیشنهادی