ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فناوری جدید مایکروسافت چهره و صدای افراد حاضر در جلسات را با هوش مصنوعی شناسایی می کند

اگر در جلسات کاری متعددی مشارکت دارید، ابزار جدیدی که مایکروسافت در بیلد 2018 رونمایی کرد به درد شما می خورد. این مجموعه ابزار که در حقیقت رقیب سرویس Slack به حساب می آید با دنبال ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۲:۳۲

اگر در جلسات کاری متعددی مشارکت دارید، ابزار جدیدی که مایکروسافت در بیلد 2018 رونمایی کرد به درد شما می خورد. این مجموعه ابزار که در حقیقت رقیب سرویس Slack به حساب می آید با دنبال کردن جلسه از طریق میکروفن مباحث مطرح شده را صورتجلسه می کند، دیالوگ ها را به زبان های مختلف ترجمه می کند و قادر است با استفاده از دوربین اشخاصی که وارد اتاق کنفرانس می شوند را به طور خودکار شناسایی کند.

سرویس جدید مایکروسافت علاوه بر این حضور مجازی در جلسه را برای افرادی که به شکل فیزیکی حضور ندارند ممکن می کند. سرویس جدید مایکروسافت ضمناً به کورتانا متصل است، در نتیجه می توانید از دستیار دیجیتالی این شرکت بخواهید مناسب ترین زمان که همه ی اعضای مورد نظر قادر به حضور در جلسه هستند را با رایزنی خودشان انتخاب کرده و یک سالن کنفرانس مناسب با تجهیزات مورد نظر شما رزرو کند.

طبعاً کسب و کارهای کوچک تر که به چنین امکانات و جلال و جبروتی احتیاج ندارند هم می توانند با استفاده از سرویس جدید مایکروسافت یک جلسه تر و تمیز مجازی داشته باشند و از امکاناتی مثل ترجمه همزمان (حتی به زبان ناشنوایان) بسنده نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی