ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت از به روز رسانی ابزار ساخت چت بات مبتنی بر هوش مصنوعی خبر می دهد

ساتیا نادلا مدیر عامل مایکروسافت در جریان رویداد توسعه دهندگان بیلد 2018 که اکنون در حال برگزاری است در مورد به روز رسانی بزرگ ابزارهای هوش مصنوعی مرتبط با بات ها سخن گفته است. با ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۲:۴۵

ساتیا نادلا مدیر عامل مایکروسافت در جریان رویداد توسعه دهندگان بیلد 2018 که اکنون در حال برگزاری است در مورد به روز رسانی بزرگ ابزارهای هوش مصنوعی مرتبط با بات ها سخن گفته است.

با استفاده از این ابزارها اکنون می توان به سادگی بات های ویژه ای را توسعه داد که روی فضای ابری آژور مایکروسافت یا سرورهای دیگر و نیز روی پلتفرم های مختلف کار می کنند. بر اساس گفته های نادلا اکنون در هر ماه 30 هزار بات فعال ایجاد شده اند که از ابزارهای مکالمه مبتنی بر هوش مصنوعی مایکروسافت بهره می برند.

می توان با استفاده از ابزار مایکروسافت برای پلتفرم هایی نظیر تلگرام چت بات ساخت

ابزار مکالمه مبتنی بر هوش مصنوعی مایکروسافت به کاربران این امکان را می دهد که بات های دلخواه خود را در پلتفرم های مختلف از جمله تلگرام، پیام رسان فیسبوک، اسکایپ، وبسایت ها و بسیاری موارد دیگر ایجاد کنند. با این حال به نظر می رسد این ابزار هنوز با برخی از پلتفرم ها از جمله موارد ارائه شده توسط گوگل، اپل و آمازون سازگار نیست.

اکنون کیت توسعه نرم افزار ساخت بات مایکروسافت به روز رسانی شده و می توانید طرح بات دلخواه خود را انتخاب کرده و نمونه ویژه خود را بسازید. همچنین شبیه ساز بات نیز آپدیت شده و به این ترتیب می توان راحت تر به اشکال زدایی از بات ها پرداخت.

در نهایت مایکروسافت دو پروژه جدید به نام های «پروژه یاد گیرنده مکالمه» و «پروژه چت شخصیت» را معرفی کرده. بر اساس مورد اول می توانید مکالمات را به پلتفرم توسعه داده شده تحویل دهید و در ادامه مایکروسافت از یادگیری ماشینی (شاخه ای از هوش مصنوعی) بهره می برد تا توالی هایی از گفتگوها آموخته شود. مورد دوم نیز به شما امکان تولید بات هایی با قابلیت های سخنگویی محدود را می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی