ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تماشای 50 گیگابایت فیلم سینمایی رایگان توسط شاتل موبایل

شاتل موبایل از عرضه بسته اینترنت همراه جدید ۲.۵ گیگابایتی یک ماهه خود به همراه 50 گیگابایت ترافیک برای تماشای فیلم‌های سینمایی در پلتفرم نماوا خبر داد. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۳:۵۲

شاتل موبایل از عرضه بسته اینترنت همراه جدید ۲.۵ گیگابایتی یک ماهه خود به همراه 50 گیگابایت ترافیک برای تماشای فیلم‌های سینمایی در پلتفرم نماوا خبر داد.

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که به فیلم دیدن در موبایل خود عادت دارید، بسته اینترنتی جدید ۲.۵ گیگابایتی یک ماهه شاتل پیشنهاد مناسبی است تا با دریافت این بسته، با همان قیمت قبلی از 50 گیگابایت ترافیک تماشای فیلم‌های سینمایی نماوا به صورت رایگان بهره‌مند شوید.

جدا از این قابلیت، مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل موبایل با شماره‌گیری کد دستوری #6*3*1*3*7* و پرداخت 12 هزار و 500 تومان، به مدت یک ماه از 1000 دقیقه مکالمه شاتل موبایلی بهره‌مند می‌شوند. سیم‌کارت‌های شاتل موبایل در نسل های 3G، 4G و 4.5G در تمامی شهرهای کشور قابل استفاده هستند و این پیشنهاد برای کاربران در سراسر کشور ارائه شده است.

نماوا یکی از خدمات گروه شاتل برای تماشای آنلاین فیلم و سریال‌‌های روز به همراه قابلیت تنظیم هوشمند کیفیت نمایش با سرعت اینترنت است که در آن فیلم‌های سینمایی، سریال‌، مستند و انیمیشن‌های ایرانی و خارجی به صورت قانونی و با رعایت حقوق دارندگان محتوا، در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

شاتل موبایل تنها اپراتوری است که در ایران سرویس تلفن ثابت و سرویس اینترنت ثابت و همراه و محتوایی به مشترکان ارائه می‌کند. شاتل با اجرای این طرح قصد دارد تجربه همگرایی خدمات ثابت و سیار را برای مشترکان ایجاد کند؛ تجربه ‌ای که به نظر می‌رسد با توجه به رایگان بودن 50 گیگ ترافیک یک ماهه برای تماشای فیلم مورد استقبال قرار گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mgae2m
    mgae2m | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

    انتخاب اين سيم‌كارت = پشيموني
    من كسي رو سراغ ندارم كه از انتخاب اين سيم‌كارت پشيمون نشده‌باشه.

    سيم‌كارت شاتل ازنظر خدمات پشتيباني ضعيف، دردسرساز و مشكل‌آفرين است.
    متاسفانه به‌علت اين‌كه يك مجموعه‌ي -نسبتا- خرد در قياس با رقباي خود مي‌باشد، وسعت پشتيباني آن ضعيف است.
    من سيم‌كارت خودرا گم كرده‌ام و درخواست سيم‌كارت مجدد دادم، انقدر در اين راستا اذيت شدم و به‌اندازه‌اي سازوكارشان ضعيف و غيرقابل قبول و ناپخته بود كه كلا از اپراتور شاتل منصرف شدم.
    در چنين شرايطي كه پشتيباني ضعيف است، اگر اموراتي را توسط اين اپراتور توسعه داده‌ايم (مثل مستنداتي كه در تلگرام داريم) كنسل كردن سيم‌كارت اين اپراتور، هزينه‌ي بالايي براي آدم به‌بار مي‌آورد.
    به‌شما پيشنهاد مي‌كنم درخصوص دسترسي‌ها و خدمات پس‌از فروش اپراتورهاي تلفن‌همراه خيلي دقت كنيد، چون مسئله‌ي مهمي است و ضعف آن در آينده دردسرساز و مشكل‌آفرين مي‌شود.

  • I.G.I
    I.G.I | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

    فیلم ها سراسر سانسور

  • HITAK1
    HITAK1 | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

    دستش درد نکنه، ولی اگه دو گیگ حجم اینترنت بین‌الملل میداد مفید تر از ۵۰ گیگ نماوا بودش.

مطالب پیشنهادی