ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون 2018
تکنولوژی

آیفون 10 پلاس 2018 احتمالاً هم اندازه آیفون 8 و با نمایشگری بزرگتر خواهد بود

گزارش جدیدی که به واسطه وبسایت «Macotakara» منتشر شده مشخصات جدیدی از گوشی های هوشمند بعدی اپل از جمله اندازه آیفون 10 پلاس را فاش می کند. بر اساس گزارش های پیشین اپل قصد دارد در ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵

گزارش جدیدی که به واسطه وبسایت «Macotakara» منتشر شده مشخصات جدیدی از گوشی های هوشمند بعدی اپل از جمله اندازه آیفون 10 پلاس را فاش می کند.

بر اساس گزارش های پیشین اپل قصد دارد در سال جاری میلادی سه گوشی جدید را معرفی نماید؛ مدل های جایگزینی برای آیفون 10 فعلی که احتمالاً با نام های Xs و Xs Plus روانه بازار می شوند و از نمایشگرهای OLED در اندازه های 5.8 و 6.5 اینچی بهره می برند. در حالی که در کنار این دو قرار است یک نمونه ارزان قیمت تر بهره مند از نمایشگر LCD با اندازه 6.1 اینچی (شاید با نام آیفون 9) روانه بازار شود.

در این گزارش ادعا شده که اطلاعات از منبعی قابل اطمینان از تأمین کننده اپل به دست آمده. بر این اساس نسخه پلاسی که قرار است جایگزین آیفون 10 فعلی شود، نمایشگری 6.5 اینچی خواهد داشت و اندازه آن تقریباً در حد آیفون 8 پلاس فعلی خواهد بود که از نمایشگری 5.5 اینچی بهره می برد.

آیفون 2018
در سمت راست تصویر منتسب به نسخه بهره مند از نمایشگر OLED و 6.5 اینچی در کنار آیفون 8 پلاس. در سمت چپ تصویر متسب به مدل بهره مند از نمایشگر 6.1 اینچی از نوع LCD در کنار آیفون 10 فعلی با نمایشگر 5.8 اینچی.

با این حال اعلام شده که مدل 6.5 اینچی به میزان اندک 0.2 ضخیم تر خواهد بود و به نظر می رسد این مسئله به علت قرارگیری دوربین های اصلی آن باشد. همچنین علیرغم گزارش های پیشین این بار اعلام شده مدل ارزان قیمت تر بهره مند از نمایشگر LCD در واقع نمایشگری 6.0 اینچی (به جای 6.1 اینچی) خواهد داشت و البته از فناوری تشخیص چهره Face ID نیز بهره خواهد برد.

در مورد نسخه 5.8 اینچی نیز اعلام شده که اندازه ای در حد آیفون 10 خواهد داشت و البته حسگر دوربین بزرگتری برای آن در نظر گرفته خواهد شد. به این ترتیب لنز آن نیز بزرگتر خواهد بود.

در نهایت وبسایت Macotakara ادعا کرده که فناوری Face ID در iOS 12 از تشخیص چهره در حالت افقی نیز پشتیبانی خواهد کرد؛ قابلیتی که هنوز در نسخه فعلی iOS برای آیفون 10 ارائه نشده است.

در هر حال باید گفت که فعلاً نمی توان هیچ یک از این اطلاعات را تأیید یا رد کرد.

 

تماشا کنید: انتشار ویدیویی منتسب به آیفون SE 2 با بدنه شیشه ای و حضور جک هدفون

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی