ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازنشر
نرم افزار و اپلیکیشن

چگونه پست‌هایمان را در استوری‌های اینستاگرام بازنشر کنیم؟

چند روز پیش بود که اینستاگرام قابلیت «بازنشر پست‌ها» را از حالت آزمایشی خارج و اعلام کرد که از این پس تمام کاربران، می‌توانند به کمک این ویژگی پست‌های قدیمی خود را در استوری‌هایشان باز ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

چند روز پیش بود که اینستاگرام قابلیت «بازنشر پست‌ها» را از حالت آزمایشی خارج و اعلام کرد که از این پس تمام کاربران، می‌توانند به کمک این ویژگی پست‌های قدیمی خود را در استوری‌هایشان باز نشر کنند.

البته اینستاگرام برای قابلیت بازنشر پست‌ها، کلید یا المان تصویری خاصی طراحی نکرده و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از کاربران نتوانند جای این ویژگی تازه از راه رسیده را پیدا کنند.

اما گفتنیست که دسترسی به این ویژگی اصلا هم کار سختی نیست و اگر در ادامه این متن همراه ما باشید، خیلی راحت می‌توانید نحوه بازنشر پست‌ها در استوری‌های اینستاگرام را یاد بگیرید.

بازنشر

فقط بگذارید همین جا به این موضوع اشاره کنم که این قابلیت به صورت تدریجی منتشر خواهد شد و ممکن است هنوز در دسترس همه کاربران قرار نگرفته باشد. پس اگر متن را خواندید و نتوانستید پست‌هایتان را بازنشر کنید، تعجب نکنید.

برای شروع مسلما باید به سراغ بخشی بروید که پست‌هایتان در آنجا جمع‌آوری شده‌اند. پس یک راست به سراغ آیکون پروفایل خود بروید و با فشردن آن وارد صفحه شخصیتان بشوید.

حالا از بین تمام پست‌هایی که منتشر کردید به سراغ آن موردی بروید که قصد بازنشر آن را دارید. سپس کلید موشک شکلی که کنار کلید کامنت‌ها قرار گرفته را بفشارید تا پنجره «Send to» برایتان باز شود.

بازنشر

با باز شدن پنجره Send to، می‌توانید ببینید که این بخش حالا میزبان ویژگی جدیدی شده که اینستاگرام آن را «Add Post to Your Story» نامیده است.

حالا فقط کافیست روی آن کلیک کنید تا یک راست وارد ویرایشگر استوری‌ها شوید. ویرایشگری که حاوی پست انتخاب شده توسط شماست و می‌توانید در آن عکس‌ خود را به متن، استیکر و کلی المان جالب دیگر مزین کنید.

بازنشر

پس از اینکه کارتان تمام شد، خیلی راحت می‌توانید با فشردن کلید Send to به بازنشر پست خود بپردازید و کاری کنید که تعداد بازدید‌های آن از شرایط عادی هم بیشتر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی