ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

توصیه ایران‌ خودرو به متقاضیان پژو ۲۰۰۸

ایران خودرو از اواخر سال گذشته تولید پژو ۲۰۰۸ را به عنوان اولین محصول پسابرجامی خود آغاز کرد. پژو ۲۰۰۸ اولین محصول مشترک ایران خودرو و پژو در قرارداد جدید دو شرکت به شمار می ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۵

ایران خودرو از اواخر سال گذشته تولید پژو ۲۰۰۸ را به عنوان اولین محصول پسابرجامی خود آغاز کرد. پژو ۲۰۰۸ اولین محصول مشترک ایران خودرو و پژو در قرارداد جدید دو شرکت به شمار می رود.گروه صنعتی ایران‌ خودرو در اطلاعیه‌ ای اعلام کرد: پژو ۲۰۰۸ در خارج از چارچوب و بخشنامه‌ های فروش، از جمله روش کارتکس از سوی هیچ یک از نمایندگی‌ های مجاز این گروه صنعتی عرضه نشده است.

این خودروساز اعلام کرد: مطابق بخشنامه‌ های فروش این محصول در سال گذشته، مجوز صلح قرارداد تا به امروز برای هیچ یک از نمایندگی‌ های مجاز ایران‌ خودرو و مشتریان صادر نشده و استفاده از عناوینی از قبیل کارتکس، صلح نامه یا خرید و فروش حواله غیر قانونی بوده و در صورت وجود مواردی از این قبیل در بازار، می‌ تواند زمینه‌ ای برای کلاهبرداری باشد.ایران‌ خودرو تاکید کرده که تنها روش تهیه و خرید این محصول تاکنون در بازار آزاد، از طریق ثبت در دفاتر اسناد رسمی و تعویض پلاک در مراکز نیروی انتظامی بوده و سایر موارد غیرقانونی و غیررسمی توسط برخی افراد سودجو انجام می‌ شود که در این خصوص شرکت ایکاپ و ایران ‌خودرو حق شکایت از این افراد را برای خود محفوظ می ‌دانند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: هنگام ثبت ‌نام در تیرماه ۹۶، هیچ گونه سهمیه خاصی برای نمایندگی در نظر گرفته نشده و تمامی ظرفیت نام ‌نویسی به‌ صورت اینترنتی و آنلاین در اختیار مشتریان و متقاضیان قرار گرفته است.همچنین تمهیدات لازم نیز به‌ منظور جلوگیری از سفته بازی و دلالی اندیشیده شده و تحویل خودرو صرفا در قالب تعهدات ثبت ‌نامی انجام شده است. محدودیت ثبت‌ نام یک دستگاه با هر کد ملی، عدم استفاده از شماره مشتری موجود در سیستم ایران‌ خودرو، عدم امکان ثبت‌ نام از طریق زیرساخت ‌های اینترنتی و ثبت‌ نامی شرکت، از جمله تمهیدات ایران‌ خودرو برای جلوگیری از سو استفاده در پیش‌ فروش پژو ۲۰۰۸ بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی