ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از اعضای جدید خانواده گوشی های گلگسی J رونمایی کرد

سامسونگ ساعاتی قبل از گوشی میان رده گلکسی اس لایت لاکچری رونمایی کرد. در کنار این گوشی کمپانی کره ای گوشی های ارزان قیمت تر گلکسی J6، J4 و J8 را معرفی کرده است. گلکسی J4 ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۷:۲۶

سامسونگ ساعاتی قبل از گوشی میان رده گلکسی اس لایت لاکچری رونمایی کرد. در کنار این گوشی کمپانی کره ای گوشی های ارزان قیمت تر گلکسی J6، J4 و J8 را معرفی کرده است.

گلکسی J4

سامسونگ برای J4 چیپست اگزینوس 7570 را در نظر گرفته. رم این گوشی 2 گیگابایت به همراه 16 گیگابایت حافظه داخلی است و البته از طریق درگاه کارت حافظه ماکرو اس دی امکان افزایش حافظه جانبی نیز فراهم شده است.

این گوشی از نمایشگری 5.5 اینچی از نوع سوپر AMOLED با نسبت 16 به 9 و رزولوشن 1280 در 720 بهره می برد.

در قاب پشتی J4 دوربینی با حسگر 13 مگاپیکسلی به همراه گشودگی دیافراگم f1.9 قرار گرفته و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسلی است. این گوشی با اندروید 8.0 به همراه نسخه 9.0 رابط کاربری ویژه سامسونگ روانه بازارها می شود و از باتری 3000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

هنوز قیمت گلگسی J4 از سوی کمپانی کره ای اعلام نشده است.

گلکسی J6

چیپست در نظر گرفته شده برای J6 جدید اگزینوس 7870 است و در 2 مدل ارائه می شود: یک نمونه بهره مند از رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایت. نمونه دیگر با رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایتی.

این گوشی از نمایشگر 5.6 اینچی از نوع سوپر AMOLED با نسبت 18.5 به 9 با رزولوشن 1480 در 720 پیکسل بهره می برد. همچنین امکان تعبیه 2 سیم کارت برای آن در نظر گرفته شده است.

دوربین اصلی J6 جدید حسگری 13 مگاپیکسلی به همراه گشودگی دیافراگم f1.9 دارد. در حالی که حسگر دوربین سلفی آن 8 مگاپیگسلی است و البته سامسونگ یک فلاش نیز برای دوربین جلویی در نظر گرفته. یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی به این گوشی نیرو می دهد و در قاب پشتی یک حسگر اثر انگشت تعبیه شده است.

کمپانی کره ای اندورید 8.0 به همراه نسخه 9.0 رابط کاربری ویژه خود را برای J6 در نظر گرفته، درگاه 3.5 میلی متری هدفون در آن به چشم می خورد و به لطف درگاه کارت حافظه ماکرو اس دی امکان افزایش ظرفیت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت فراهم شده است.

سامسونگ این گوشی را ابتدا برای ارائه در بازار کشورهای جنوب آسیا در نظر گرفته و پس از آن قرار است به سایر کشورها عرضه شود.

گلکسی J6 از فردا در رنگ های طلایی، مشکی و آبی عرضه خواهد شد. قیمت در نظر گرفته شده برای نسخه بهره مند از رم 3 گیگابایتی معادل با 206 دلار است، در حالی که برای نسخه بهره مند از رم 4 گیگابایتی قیمتی معادل با 242 دلار در نظر گرفته شده است.

گلکسی J8

J8 از چیپست اسنپدراگون 450 بهره می برد و تنها در یک مدل بهره مند از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می شود.

J8 نمایشگری 6 اینچی از نوع سوپر AMOLED دارد و رزولوشن آن مشابه با J6، به عبارتی 1480 در 720 پیکسل است.

بر خلاف J6 که از دوربین اصلی تکی بهره می برد، سامسونگ برای گلگسی J8 دوربین اصلی دو گانه را در نظر گرفته. حسگرهای این دوربین 16 و 5 مگاپیکسلی هستند که به ترتیب از گشودگی دیافراگم f1.7 و f1.9 بهره می برند.

دوربین جلویی نیز رزولوشنی 16 مگاپیکسلی (با گشودگی دیافراگم f1.9) دارد و مشابه با J6 یک فلش برای دوربین سلفی در آن به چشم می خورد و در قاب پشتی یک حسگر اثر انگشت نیز قرار گرفته است.

یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی به این میان رده نیرو می دهد و اندورید 8.0 به همراه نسخه 9.0 رابط کاربری ویژه سامسونگ برای آن در نظر گرفته شده. درگاه 3.5 میلی متری هدفون در J8 به چشم می خورد و کاربران می توانند از طریق درگاه کارت حافظه ماکرو اس دی ظرفیت حافظه جانبی را تا 256 گیگابایت افزایش دهند.

گلکسی J8 قرار است با قیمتی در حدود 279 دلار و از ماه جولای (تیر تا مرداد) روانه بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Vazhgoon
    Vazhgoon | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    مگه داریم مسخره تر از این کمپانی؟ Xiaomi Redmi 5 plus با رم ۴ حافظه ۶۴ و باطری ۴۱۰۰ و ۶ اینچی دویست دلار نیست. سامسونگ این J8 اسباب بازی رو دویست و...

    پردازنده شیائومی اسنپدراگون ۶۲۵ اما مال این چهارصد و....
    مسخره ٬ مسخره ، مسخره...

  • میلاد ترابی
    میلاد ترابی | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    اشغالن

  • shima
    shima | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    وای اینا دیگه چی هستن حتی از گوشی های A7 و A5 2017 هم ضعیف ترن صفحه اچ دی؟ الان دیگه همه گوشی های صفحه فول اچ دی دارن

  • S∆M
    S∆M | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    خاک بر سرش ، واقعا اگر کسی پول بابت گوشی های میان رده و پایین رده سامسونگ بده مخ ش مشکل اساسی داره ، گوشی هاش در حد پایین رده های شرکت های دیگه هم نیست

  • мσнαммα∂.α.ʝ
    мσнαммα∂.α.ʝ | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    الان جی7 تی این خانواده محسوب میشه؟

مطالب پیشنهادی