ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عملکرد فوق العاده دوربین دوگانه اچ تی سی +U12 در تست های DxOMark

اچ تی سی امروز موبایل +U12 را به شکل رسمی معرفی کرد تا نماینده شایسته ای را بین پرچمداران سال 2018 داشته باشد. این شرکت تایوانی مثل اکثر سازندگان موبایل، عکاسی را در اولویت خود ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۴

اچ تی سی امروز موبایل +U12 را به شکل رسمی معرفی کرد تا نماینده شایسته ای را بین پرچمداران سال 2018 داشته باشد. این شرکت تایوانی مثل اکثر سازندگان موبایل، عکاسی را در اولویت خود قرار داده و این بار پرچمداری با دوربین دوگانه را عرضه کرده است که توانسته تمامی رقبای اصلی خود را در تست های تخصصی DxOMark کنار بزند.

اچ تی سی +U12 به یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با لنز عریض (معادل 27 میلیمتری) و ضریب اف f/1.75 مجهز شده که لرزشگیر اپتیکال هم دارد. همراه این دوربین یک حسگر 16 مگاپیکسلی با لنز تله فوتو (معادل 55 میلیمتری) و ضریب اف f/2.6 نیز وجود دارد که بزرگنمایی اپتیکال 2 برابری را به ارمغان می آورد. ویژگی های اصلی دوربین این دستگاه را در زیر می بینید:

  • دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با سنسور 1/2.55 اینچی، اندازه پیکسل 1.4 میکرون، گشودگی دیافراگم f/1.75
  • دوربین ثانویه 16 مگاپیکسلی با اندازه پیکسل 1 میکرون و گشودگی دیافراگم f/2.6
  • فوکوس خودکار با تشخیص فاز و فوکوس لیزری
  • فلاش دوگانه LED
  • ضبط ویدیوهای 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه

پایگاه تخصصی DxOMark امتیاز کل 103 را برای +U12 اعلام کرده و با این حساب، پرچمدار جدید اچ تی سی توانسته تمام موبایل های دیگر را کنار بزند، البته به جز هواوی پی 20 پرو که با سه دوربین و حسگر فوق العاده حرفه ای در رده کاملاً متفاوتی جای می گیرد و به این زودی ها رقیبی نخواهد داشت.

اچ تی سی +U12 در بخش عکاسی با کسب امتیاز 106 عملکرد کم نظیری دارد، به خصوص در خلق رنگ های واقعی و فوکوس خودکار. عملکرد فلاش، بزرگنمایی اپتیکال و بوکه هم در این گوشی فوق العاده است. با این حال برخی موارد نظیر حالت اچ دی آر و بازه دینامیکی نیاز به بهبود دارد.

در بخش ویدیو هم +U12 امتیاز 95 را کسب کرده که عملکرد بسیار خوب آن را نشان می دهد. از جمله نقاط قوت این گوشی در بخش ویدیو می توان به نورسنجی دقیق در فضای داخلی و بیرونی، تولید رنگ های پویا و فوکوس خودکار بسیار دقیق اشاره کرد. بنابراین با ابرقدرت دیگری در حوزه عکاسی موبایل روبرو هستیم که به راحتی تمام رقبای اصلی خود را کنار می زند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • One
    One | ۳ خرداد ۱۳۹۷

    الان اچ تی سیm10دارم بعد ی مدت میفروشم اینو میخرم،عاشقشم،فقط حیف اولاش که میاد گرونه،البته توکشور ما ب لطف مسئولین محترم اینقدگرون درمیاد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی