ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرایط فروش اقساطی H30 CROSS با قیمت جدید – خرداد 97

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم محصولات شرکت ایران خودرو می ‌رساند، شرایط ویژه فروش اقساطی دانگ فنگ H30 CROSS از روز دوشنبه مورخ 97/03/07 تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول پیوست و با شرایط ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۷ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم محصولات شرکت ایران خودرو می ‌رساند، شرایط ویژه فروش اقساطی دانگ فنگ H30 CROSS از روز دوشنبه مورخ 97/03/07 تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول پیوست و با شرایط ذیل ارائه می گردد.
شرایط و توضیحات روش فروش اقساطی:
در این روش فروش صرفا مشتریانی امکان ثبت نام خواهند داشت که فاقد هرگونه چک برگشتی باشند. از این رو اطلاعات صادر کننده چک پس از انجام پیش ثبت نام، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند ثبت نام و واریز وجه امکان پذیر خواهد بود. ضمنا نتیجه بررسی و اعتبارسنجی از طریق پیامک به مشتریان و امکان ادامه ثبت نام به نمایندگی اطلاع رسانی خواهد شد.H30 CROSSدر این بخشنامه هر کد ملی مجاز به ثبت نام فقط یک دستگاه از هر خودرو است.
امکان ثبت نام در این بخشنامه صرفاً برای مشتریان حقیقی فراهم بوده و ثبت نام برای مشتری دوم نمایندگی و مشتریان حقوقی مجاز نیست.
کلیه مشتریانی که طی 6 ماهه گذشته خودروی H30CROSS خریداری نموده اند ، قادر به ثبت نام در این بخشنامه نیستند . بدیهی است هر ثبت نام مغایر با شرایط این بخشنامه از سوی شرکت یکطرفه ابطال خواهد شد.
زمان فعال سازی بخشنامه فروش اقساطی از طریق نمایندگی‌ های مجاز روز دوشنبه مورخ 97/03/07H30 CROSSدانگ فنگ اچ‌ ۳۰ کراس به پیشرانه TU5 ایرانی مشترک با پژو 206 مجهز است. حجم این پیشرانه ۱.۶ لیتر و توان خروجی آن ۱۰۵ اسب‌ بخار در ۵۷۵۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور تولیدی آن برابر با ۱۴۲ نیوتن ‌متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه است و این قدرت تولیدی توسط جعبه دنده‌ اتوماتیک به چرخ ‌های جلو منتقل می ‌شود.دانگ فنگ H30 CROSSدانگ فنگ h30 داراى تجهیزاتی از قبیل سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه ‌های جانبی دارای راهنما و سیستم گرمایشی، شیشه بالا برهای برقی جلو و عقب، روکش چرمی غربیلک فرمان، کلیدهای کنترلی سیستم صوتی و بلوتوث هندزفری، صفحه نمایش لمسی ۶.۵ اینچی با قابلیت پخش فایل ‌های صوتی و تصویری و سیستم رهیاب، جا عینکی، صندلی ‌های عقب تاشو، سنسور پارک، دوربین دید عقب، صندلی راننده با قابلیت تنظیم دستی در ۶ جهت و سانروف برقی. یکی از امکاناتی که در سایر رقبا کمتر شاهد آن هستیم، قابلیت تنظیم تلسکوپی فرمان است که این امکان را به راننده می ‌دهد تا غربیلک فرمان را در ۴ جهت دلخواه تنظیم کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Ehsan Farahani Asil
    Ehsan Farahani Asil | ۹ خرداد ۱۳۹۷

    مملکت که به همین شب های عزیزی که پیشرو داریم صاحب نداره. تو این که شکی نیست. اما وقتی خود ما برای سرمایه گذاری و پول رو پول گذاشتن دلار می خریم و تو بالشت می کنیم، آخرش میشه همین. مردم هم صف می کشن می خرن. این کسانی که صف می کشن و می خرن از همون دسته از آدم هایی هستن که این مملکت رو با پول های باد آوردشون به نابودی می کشونن. همون کسانی هستن که تو صف میرن و دلار می خرن که شب تو بالشت کنن. اینا همون آدمایی هستن که فاصله طبقاتی بین قشر ضعیف و قوی جامعه رو هزاران پله جابه جا کردن.

  • sepehri
    sepehri | ۸ خرداد ۱۳۹۷

    زشت و دماغ دراز و بی کیفیت

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی