ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دستبند هوشمند Mi Band 3 شیائومی
تکنولوژی

معرفی دستبند Mi Band 3 شیائومی با عمر باتری ۲۰ روزه

پس از مدت ها گمانه زنی، انتشار شایعات و تصاویر بالاخره کمپانی شیائومی از محصول پوشیدنی تازه خود رونمایی کرد. Mi Band 3 با بهره مندی از نمایشگری بهتر و باتری قوی تر تنها ۲۶ دلار ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۵

پس از مدت ها گمانه زنی، انتشار شایعات و تصاویر بالاخره کمپانی شیائومی از محصول پوشیدنی تازه خود رونمایی کرد. Mi Band 3 با بهره مندی از نمایشگری بهتر و باتری قوی تر تنها ۲۶ دلار قیمت گذاری شده و با هر بار شارژ تا ۲۰ روز کاربر خود را همراهی خواهد کرد.

نمایشگر تک رنگ OLED دستبند مذکور علاوه بر افزایش سایز، در زمینه رزولوشن (۸۰ × ۱۲۸) نیز شاهد پیشرفت مناسبی بوده است که استفاده از آن را بیش از پیش لذت بخش می کند. دوام شارژ قابل توجه آن نیز از یک باتری ۱۱۰ میلی آمپر ساعتی ناشی می شود.

شیائومی وعده داده تا Mi Band 3 نسبت به محصول نسل قبل این شرکت (Mi Band 2) از ارگونومی بهتری برخوردار بوده و روی مچ شما بهتر بنشیند. ضمناً مقاومت آن در مقابل نفوذ آب نیز تا عمق ۵۰ متری افزایش یافته که کاملاً اطمینان بخش است.

دستبند هوشمند Mi Band 3 شیائومی

ویژگی برتر دستبندهای هوشمند سری Mi Band همواره قیمت بسیار پایین آنها بوده. شیائومی همین روند را در خصوص نسل سوم پوشیدنی خود نیز ادامه داده، به طوری که برای تهیه یکی از این گجت ها تنها می بایست ۱۶۹ یوان، معادل ۲۶ دلار پرداخت نمایید. البته اگر بخواهید نسخه ای از Mi Band 3 با بهره مندی از قابلیت اتصال NFC را داشته باشید لازم است تا حدود ۵ دلار به رقم پرداختی خود اضافه نمایید.

محصول مورد بحث در حال حاضر تنها در کشور چین در دسترس قرار دارد، اما احتمالاً به زودی شاهد عرضه آن در سایر نقاط دنیا خواهیم بود. خریداران می توانند این محصول را در سه رنگ قرمز، آبی و مشکی سفارش دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • کیوان صمدی
    کیوان صمدی | ۱۱ خرداد ۱۳۹۷

    اونجوری که بعضی سایت‌ها گفتند قراره با 29 دلار عرضه جهانی بشه. که باز هم قیمت مناسبی است.
    در عوض این افزایش قیمت صفحه نمایش بزرگتر، باتری بزرگتر، سنسورهای دقیقتر (در نسخه قبلی بعضی از افراد مشکل داشتند با سنسور ضربان قلب ) همچنین روشنایی و رزولوشن های صفحه افزایش یافتند.

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۱ خرداد ۱۳۹۷

    درباره امکاناتش بنویسید. آیا حرکات ورزشی بیشتری نسبت به مدل۲ تشخیص میده؟ خواب رو هم میتونه آنالیز کنه؟ باتوجه به ضد آب بودن برای ورزشکارهای رشته های آبی هم مناسبه؟

  • میلاد ترابی
    میلاد ترابی | ۱۰ خرداد ۱۳۹۷

    در مورد امکاناتش پست بذارید

  • One
    One | ۱۰ خرداد ۱۳۹۷

    کارش چیه؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی