ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Assassin’s Creed Odyssey
ویجیاتو - بازی

بازی Assassin’s Creed Odyssey رسماً معرفی شد؛ رونمایی کامل در E3 2018

در روز های اخیر، شایعات زیادی مبنی بر این که اساسینز کرید بعدی Assassin’s Creed Odyssey نام داشته و قصه آن در یونان باستان روایت می شود، در فضای مجازی شنیده می شد. با قوت ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

در روز های اخیر، شایعات زیادی مبنی بر این که اساسینز کرید بعدی Assassin’s Creed Odyssey نام داشته و قصه آن در یونان باستان روایت می شود، در فضای مجازی شنیده می شد. با قوت گرفتن شایعات، ساعاتی پیش یوبی سافت با انتشار تیزری کوتاه، این بازی را رسما تایید کرد.

شایعات مربوط به اساسینز کرید جدید از دو ماه پیش و با انتشار گزارشی شنیده می شدند. در این گزارش آمده است که یوبی سافت از اوایل سال 2017 کار ساخت بازی بزرگی را آغاز کرده است. این گزارش به طور مشخصی حرفی از اساسینز کرید بعدی به میان نمی آورد اما در متن آن به رخ دادن این بازی ناشناخته در یونان اشاره می شد.

این تیزر کوتاه چندان اطلاعات جدیدی را در اختیار ما قرار نمی دهد اما طبق گفته های کاربر ناشناسی که در حال ساخت بودن این بازی را لو داده بود، چندروز پیش، کاربر ناشناسی اطلاعات زیادی از اساسینز کرید بعدی را در فضای مجازی منتشر کرد، Assassin’s Creed Odyssey برای عرضه در تعطیلات کریسمس آتی برنامه ریزی شده است.

همچنین در این بازی شاهد بازگشت شخصیت های اصلی نسخه پیشین یعنی بایک و آیا خواهیم بود. البته این کاربر ناشناس به اضافه شدن دو شخصیت اصلی جدید دیگر هم اشاره کرده است.

روز گذشته، سایت فرانسوی Jeuxvideo Live هم گزارش جدیدی را منتشر کرد که برخی از جزییات گزارش قبلی را تایید می کرد. ظاهراً این سایت به یک جاکلیدی با طرح کلاه خود یک اسپارتان یونانی دست یافته است و همان طور که در عکس بعدی می بینید، در بالای بسته بندی جاکلیدی، نام Assassin’s Creed Odyssey دیده می شود.

این دو شخصیت جدید در حین بازی قابل تعویض نخواهند بود و بنابراین شما باید یکی از آن ها را برای پیشبرد داستان تا انتهای بازی انتخاب کنید. توسعه Assassin’s Creed Odyssey نیز بر عهده تیم سازنده Unity خواهد بود و قابلیت شخصی سازی گسترده ای که در آن بازی مشاهده می شد، دوباره به سری اساسینز کرید باز خواهد گشت.

در ضمن این اطلاعات خبر از بازگشت نبردهای دریایی همانند چیزی که در قسمت چهارم از این سری با آن روبرو بودیم را نیز می دهند. اضافه شدن این حالت با توجه به محبوبیت Assassin’s Creed 4 بین کاربران، اتفاق عجیبی نیست.

Assassin’s Creed Odyssey

همین کاربر اطلاعات دیگری را در مورد بخش های مختلف اساسینز کرید بعدی روی سایت ردیت منتشر کرده است. این اطلاعات هنوز توسط هیچ یوبی سافت تایید نشده اند اما می توان انتظار درست بودن بیشتر این شایعات را داشت.

یوبی سافت پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد با فاصله زمانی بیشتری به عرضه نسخه های مختلف فرنچایز های محبوب خود بپردازد. از همین سو شاید انتشار Assassin’s Creed Odyssey در سال جاری با توجه به این که سال گذشته نیز شاهد Assassin’s Creed Origins بودیم، کمی عجیب به نظر برسد.

از سوی دیگر، در چند روز اخیر شاهد رونمایی زودهنگام از عناوینی بودیم که انتظار می رفت در طول کنفرانس ناشرین خود در رویداد E3 2018 رونمایی شوند. هنوز مشخص نیست که این سیاست جدید مربوط به لو رفتن اطلاعات بازی ها قبل از فرا رسیدن زمان موعود بر می گردد یا تایید شایعات در کوتاه ترین زمان ممکن، از سیاست های تبلغیاتی جدید کمپانی بزرگ است.

نظر شما چیست؟ آیا با عرضه سالانه فرنچایزهایی مانند اساسینز کرید موافق هستید؟ آیا یونان باستان گزینه مناسبی برای یک اساسینز کرید جدید به شمار می رود؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • ali shafiey
    ali shafiey | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

    حتما پر توهین به تمدن ایرانم هست توش

  • rohola
    rohola | ۱۱ خرداد ۱۳۹۷

    آخه (یونان باستان) به چه درد میخوره کاش رم باستان رو بسازن بهتره واقعا!

  • alimohammadi15
    alimohammadi15 | ۱۱ خرداد ۱۳۹۷

    خب اوکی
    See you at E3
    ولی واقعا امیدوارم یوبیسافت باز دوباره گند ایده هاش توی اوریجینز رو هم درنیاره، مثل کاری که قبلا انجام می‌داد!

  • reza
    reza | ۱۱ خرداد ۱۳۹۷

    یو بی سافت باید از سری فال اوت یاد بگیره

  • pars
    pars | ۱۱ خرداد ۱۳۹۷

    باز یه نسخه جدید !!!!!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی