ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

عینک واقعیت افزوده اپل
تکنولوژی

شواهدی دیگر از تلاش اپل در مسیر توسعه عینک واقعیت افزوده

اپل در خصوص دیوایس های جدیدی که در دست توسعه دارد به شدت رازدار است، اما گه گاه از گوشه و کنار شواهدی به دست می آید که نشان می دهد اهالی کوپرتینو به شدت ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

اپل در خصوص دیوایس های جدیدی که در دست توسعه دارد به شدت رازدار است، اما گه گاه از گوشه و کنار شواهدی به دست می آید که نشان می دهد اهالی کوپرتینو به شدت در حال کار روی ایده های جدید خود هستند. به طور حتم مهمترین این دیوایس های جدید عینک واقعیت افزوده است.

عینک واقعیت افزوده موسوم به اپل گلس یکی از هیجان انگیزترین محصولاتی است که انتظار می رود کمپانی تحت مدیریت تیم کوک طی یکی دو سال آینده روانه بازار کند. شاهد این امر نیز تلاش این شرکت برای استخدام مهندس متخصص در زمینه طراحی رابط کاربری سه بعدی برای دیوایس های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده است.

خبر دیگر آن است که اپل به تازگی یک مرکز تحقیق و توسعه و حتی شاید یک خط تولید پنهانی را در شهر واشینگتن کانتی افتتاح کرده است و همین حالا نزدیک به ۳۰ نفر از متخصصین محلی و حتی چند نفری از کمپانی اینتل را به استخدام خود درآورده است. تاسیسات مذکور از لحاظ مکانی به یکی از مراکز تجمع کمپانی های سخت افزاری آمریکایی در ایالت اورگان نزدیک است.

مک بوک اپل پردازنده ARM عینک واقعیت افزوده

اگر شنیده ها در خصوص استخدام متخصصین اینتل توسط اپل صحیح باشند، احتمالاً این گروه در حال کار روی دیگر محصول مورد انتظار و جدید این شرکت هستند و این محصول چیزی نیست جز مک بوک یا مک بوک هایی مبتنی بر پردازنده های ARM که انتظار می رود علاوه بر قیمت اقتصادی تر، از دوام باتری بسیار بالاتری نسبت به نمونه های فعلی برخوردار باشند.

طبق شنیده ها این مک بوک های جدید و البته عینک واقعیت افزوده اپل قرار است در حدود سال ۲۰۲۰ رونمایی شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی