ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بازگشت لپتاپ های وایو به آسیا

لپتاپ‌ها ژاپنی وایو بازگشته‌اند و اینبار بدون حضور سونی قصد دارند موفقیت‌های قبلی‌شان را تکرار کنند. لپتاپ ‌های جدید این برند ژاپنی در نمایشگاه کامپیوتکس امسال حضور پیدا کرده‌اند و قرار است ماه آینده در ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

لپتاپ‌ها ژاپنی وایو بازگشته‌اند و اینبار بدون حضور سونی قصد دارند موفقیت‌های قبلی‌شان را تکرار کنند. لپتاپ ‌های جدید این برند ژاپنی در نمایشگاه کامپیوتکس امسال حضور پیدا کرده‌اند و قرار است ماه آینده در بازار آسیا عرضه شوند.

کمپانی جدید این برند با همکاری شریک هنک کنگی خود Nexstgo قرار است که دو مدل لپ تاپ وایو اس ۱۱ و اس ۱۳ را ماه آینده در بازارهای هنگ کنگ و تایوان عرضه کند. یک ماه پس از آن نیز قرار است که این لپتاپ‌ها خود را به بازارهای سنگاپور و مالزی برسانند. Nexstgo طی قراردادی که امضا کرده وظیفه توبید و عرضه این محصولات در آسیا را بر عهده گرفته است.

وایو اس ۱۱ و اس ۱۳ هر دو لپتاپ‌های سبکی هستند که از پردازنده‌های نسل هشتم Core i5 یا Core i7 بهر می‌برند.  اس ۱۱ یک نمایشگر ۱۱.۶ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد. این در حالی است که اس ۱۳ از نمایشگر ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل استفاده می‌کند. جالب اینجاست که این در صورت باز کردن این دو گجت، قسمت جلوی صفحه کلید قدری بالاتر می‌ ایستد و تجره تایپ بهره را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

ضمن اینکه اس ۱۱ از ۸ تا ۱۶ گیگابایت رم برخوردار است اما در مدل‌های مختلف اس ۱۳، ۴ تا ۱۶ گیگابایت رم تعبیع شده است. علاوه بر این مدل‌های یاد شده از ۱۲۸ تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهند داشت.

مدل اس ۱۱، تنها ۸۵۰ گرم وزن دارد و مدل دیگر نیز به سنگینی ۱.۰۷ کیلوگرم است. این مسئله باعث شده که لپتاپ‌های اشاره شده به قدری سبک شوند که با یک دست نیز بتوان آنها را حمل نمود. البته باید توجه داشت که سبکی این گجت‌ها باعث نشده که در استحکامشان مشکلی به وجود آید. باید گفت رنگ مات بدنه‌ی این دو مدل بسیار شبیه به لپتاپ‌های وایو قدیمی است و شاید به همین خاطر بدین شکل طراحی شده‌اند.

تماشا کنید: ساخت لپتاپ مجهز به سامسونگ Dex بر مبنای مک بوک پرو 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • OLD
    OLD | ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

    وایو دارم 8سال پیش خریدمش. هنوز ک هنوزه آخ نگفته مثل بنز داره کار میکنه به هر نرم افزاری رو هم راحت ران میکنه.. عاشقتم سونی....کاش گوشی های موبایلتم به خوبی سایر محصولاتت بود

  • morshedi
    morshedi | ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

    وایو فقط سونی نه برند دیگه

مطالب پیشنهادی