ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

15 دقیقه از گیم پلی بخش چندنفره بازی بتلفیلد 5 را اینجا ببینید [تماشا کنید]

بعد از آن که در طول کنفرانس الکترونیک آرتز در E3 2018، گیم پلی خاصی از بازی بتلفیلد 5 نمایش داده نشد، بسیاری از طرفداران این عنوان نا امید شدند. چند ساعت بعد از اتمام ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۵

بعد از آن که در طول کنفرانس الکترونیک آرتز در E3 2018، گیم پلی خاصی از بازی بتلفیلد 5 نمایش داده نشد، بسیاری از طرفداران این عنوان نا امید شدند. چند ساعت بعد از اتمام کنفرانس، سایت IGN، پانزده دقیقه از گیم پلی بخش چندنفره بازی را منتشر کرد که اطلاعات زیادی از قسمت های مختلف بتلفیلد 5 را در اختیار ما قرار می دهد.

یکی از نکات جذاب در رابطه با بخش چندنفره بتلفیلد 5 به امکان ساخت و ساز در نقشه ها بر می گردد. با هر کلاسی که مشغول به بازی کردن باشید، می توانید تله ها یا سنگرهای خاصی را برای خود و تیمتان ایجاد کنید.

همچنین قدرت تخریب پذیری که یکی از ویژگی های همیشگی نسخه های مختلف بتلفیلد بوده در بتلفیلد 5 هم با دقت بهتر و بیشتری حضور خواهد داشت. می توانید به وسیله تانک های قدرتمندی که در بازی وجود دارند، ساختمان ها را تخریب کنید و با استفاده از اسلحه های که دارید، به دشمنانتان حتی از پشت دیوارها شلیک کنید.

جدا از این ها، امکان شخصی سازی و لول آپ کردن اسلحه ها در بازی وجود خواهد داشت. برای مثال می توانید نسخه های مختلفی از یک اسلحه مشخص را داشته باشید و آن ها را با توجه به شکل های مختلف و نحوه بازی کردن خودتان به صورت های مختلفی شخصی سازی کنید.

در ضمن با توجه به این که بتلفیلد 5 در جنگ جهانی دوم روایت می شود، مبارزات بازی سرعت بیشتری نسبت به بتلفیلد 1 که اتفاقات آن در جنگ جهانی اول رخ می داد، خواهند داشت.

در ضمن سازندگان بازی به طور ویژه ای روی این نکته تاکید دارند که پرداخت های مستقیم تاثیری روی پیروزی شما در بازی ندارند و تنها دست شما را در شخصی سازی بیشتر از گذشته باز خواهند گذاشت.

در نهایت باید گفت که با وجود آن که سری بتلفیلد همیشه به بخش چندنفره جذاب خود معروف بوده، سازندگان بتلفیلد 5 بخش داستانی را کنار نگذاشته و روایت منحصر به فرد خودشان از این واقعه تاریخی را ارائه خواهند داد.

این بازی 27 مهر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ع ماکونژاد
    ع ماکونژاد | ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

    کالاف رو کماکان ترجیح میدم

مطالب پیشنهادی