ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی ردمی 6
تکنولوژی

شیائومی ردمی 6 و ردمی 6A رسما معرفی شدند

در حالی که حدودا پنج ماه از معرفی موبایل های ردمی ۵ و ردمی ۵ پلاس شیائومی می گذرد، این شرکت سری جدیدی از گوشی های ردمی خود به نام های ردمی 6 و ردمی 6A ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۵

در حالی که حدودا پنج ماه از معرفی موبایل های ردمی ۵ و ردمی ۵ پلاس شیائومی می گذرد، این شرکت سری جدیدی از گوشی های ردمی خود به نام های ردمی 6 و ردمی 6A را در چین رونمایی کرد.

ردمی 6A درست مانند نسل قبلی خود یعنی ردمی 5A که آبان ماه سال قبل معرفی شد، ارزان ترین گوشی از میان این دو است که به چیپست Helio A22 مدیاتک مجهز شده، در حالی که ردمی 6 توان پردازشی اش را از چیپست Helio P22 می گیرد. هر دوی این چیپ ها نیز برپایه فناوری ۱۲ نانومتری مدیاتک ساخته شده اند و به همین خاطر مصرف انرژی پایینی دارند.

از نظر امکانات تصویربرداری باید بگوییم که مدل ردمی 6 به دوربین دوگانه اصلی ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی مجهز شده و برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری هم یک دوربین ۵ مگاپیکلسی آن را همراهی می کند. این درحالی است که موبایل ارزان تر یعنی ردمی 6A به یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی مجهز است.

شیائومی ردمی ۶

هر دوی این گوشی ها به لطف توانمندی هایشان در زمینه هوش مصنوعی میتوانند عکس های پرتره خوبی از سوژه های خود بگیرند و از آنجایی که مدتی است نمایشگرهای کشیده در تلفن های همراه مورد توجه ویژه کاربران قرار گرفته، کمپانی شیائومی نیز ردمی ۶ را به نمایشگر LCD با ابعاد ۵.۴۵ اینچ با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ و رزولوشن +HD مجهز کرده است. ظرفیت باتری هر دوی این موبایل ها نیز برابر با ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت عنوان شده است.

از آن سو اما موبایل ردمی 6A به دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت رم مجهز است و قیمتی برابر با ۹۴ دلار دارد در حالی که ردمی 6 در دو نسخه با رم ۳ و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت و یا رم ۴ و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت عرضه می شود و به ترتیب قیمت هایی برابر با ۱۲۵ و ۱۵۶ دلار دارد. شیائومی در نظر دارد که از جمعه همین هفته فروش موبایل های جدیدش را در چین و از طریق فروشگاه های آنلاین آغاز نماید.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • newd newdd
    newd newdd | ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

    اسپانیا و پرتغال هم مشکلات اقتصادی شدیدی دارن و امریکا نرفته کمکشون . اگر چه که امریکا داره ضد ایران تلاش میکنه و بعضی در داخل کمکش میکنن از مقام رسمی تا جاسوس غیر رسمی

    • mnazzemi
      mnazzemi | ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

      ? ? ?

  • احد وصال
    احد وصال | ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

    حیف و صد حیف که دیگه حتی نمیشه شیائومی خرید
    چرا باید گوشی 150 دلاری رو به دو برابر قیمتش بخریم
    فینگیلی امریکا ..جینگیلی اسرائیل
    ولی من می گم
    مرگ بر گرانی

    • dariush eghbali
      dariush eghbali | ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

      گوگولی روسیه ..یادت رفت

مطالب پیشنهادی