ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به‌روزرسانی Android Messages با طراحی متریال جدید منتشر شد

اپلیکیشن Android Messages، پیام‌رسان RCS پیش‌فرض اندروید به تازگی آپدیتی دریافت کرده که از دیدگاه طراحی با استانداردهای جدید متریال دیزاین گوگل همگام شود. اخیرا اسکرین‌شات‌هایی منتشر شده که شکل و شمایل نهایی اپلیکیشن بعد ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

اپلیکیشن Android Messages، پیام‌رسان RCS پیش‌فرض اندروید به تازگی آپدیتی دریافت کرده که از دیدگاه طراحی با استانداردهای جدید متریال دیزاین گوگل همگام شود. اخیرا اسکرین‌شات‌هایی منتشر شده که شکل و شمایل نهایی اپلیکیشن بعد از دریافت این آپدیت را به نمایش می‌گذارند.

در نسخه جدید Android Messages علاوه بر تغییرات ظاهری قابلیت‌های جدیدی مثل امکان جستجوی تصاویر گیف و فیلترهای جستجو را هم شاهد هستید. اما مهم‌ترین تغییر، بدون شک متحول شدن رابط کاربری اپلیکیشن بوده است.

اندروید مسیج

گوگل در طراحی جدید حاشیه آبی رنگ رابط کاربری Messages را کنار گذاشته و بیشتر روی یک رابط سفید رنگ، ساده و مینیمالیست متمرکز شده. این اقدام موجب شده که در عین کار در محیطی خلوت و عاری از آیتم‌های در هم ریخته بتوانید ساده‌تر از گذشته به قابلیت‌های اپلیکیشن دسترسی داشته باشید.

فیلترهای جستجوی جدید هم به شما کمک می‌کنند تا به محتوای مد نظرتان (که می‌توانند لینک‌ها، موقعیت‌های جغرافیایی و عکس و ویدیو باشند) راحت‌تر دسترسی داشته و جستجوی ساده‌تری میان آن‌ها انجام بدهید. جستجوگر بومی تصاویر گیف هم به شما کمک می‌کند که هنگام پیام‌رسانی بتوانید احساسات‌تان را به نحو بهتر و ملموس‌تری به طرف مقابل انتقال بدهید.

همچنین در این نسخه گزارش کردن پیام‌های اسپم ارتقاء یافته و حالا می‌توانید با دو بار ضربه روی یک استیکر، آن را به فهرست استیکرهای محبوب‌تان در Android Messages اضافه کنید. نسخه جدید اپلیکیشن هم اکنون در پلی‌استور منتشر شده که می‌توانید همین حالا آن را دانلود کنید.

البته توجه داشته باشید که ممکن است نسخه 3.3 اپلیکیشن هنوز برایتان در دسترس نباشد. در این صورت توصیه می‌کنیم که فایل apk اپ جدید را مستقیما از این لینک دریافت نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • امیر جمالی
    امیر جمالی | ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

    خیلی خوبه و قشنگه در کل ولی من نتونستم از لینک شما دانلود کنم از سایت های ایرانی گرفتم

  • Javad
    Javad | ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

    نیومده که اپدیتش، میزنم هیچی نمیاره میگه اپدیته

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

      انتهای خبر رو بخونید لطفا. اگه آپدیت تو گوگل پلی براتون نیومده، می تونید فایل apk آخرین نسخه رو از لینکی که گذاشتیم دانلود کنید.

  • آریا
    آریا | ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

    بهترین اپ مسیجه واقعا. ساده و با امکانات بالا

مطالب پیشنهادی