هر آن چه از بازی The Last of Us Part II می دانیم؛ از بخش چندنفره تا تاریخ انتشار

شب گذشته طی پنلی با حضور نیل دراکمن، کارگردان The Last of Us Part II، اطلاعات جدیدی از این عنوان پر سر و صدا منتشر شد. از همین ابتدا باید گفت که فلسفه بازی The Last of Us Part II «تنش» خواهد بود. ناتی داگ تلاش کرده تا این حس را به مخاطبان القا کند که الی به عنوان شخصیت اصلی بازی، تعامل زیادی با محیط دارد.

هوش مصنوعی دشمنان نیز بهبود یافته و قرار است آن ها را به عنوان یک انسان و تهدید واقعی و نه تنها یک NPC تصور کنید. دشمنان بازی می توانند با یکدیگر تعامل داشته و از استراتژی های متفاوتی استفاده کنند.

در بسته الحاقی قسمت پیش یعنی Left Behind هم می توانستیم الی را کنترل کنیم اما در این بازی، همه چیز از سیستم ساخت و ساز گرفته تا مبارزات و سفر در محیط، در سطح بالاتری نسبت به گذشته قرار داشته و تجربه تازه ای برای کاربران خواهد بود.

در ضمن، امکان فریب دادن دشمنان یکی از ارکان اصلی گیم پلی بازی به شمار می رود. می توانید روش خودتان برای نفوذ به مقر دشمن و پیشروی در بازی را انتخاب کنید و گزینه های مختلفی برای به پایان رساندن مراحل خواهید داشت. این قضیه باعث می شود تا امکان ابراز خلاقیت در بازی The Last of Us Part II بیشتر شده و حالت های مختلف زیادی برای بازی کردن به وجود بیاید.

جالب است بدانید که کارگردان قسمت جدید توم ریدر تریلر به نمایش در آمده از The Last of Us: Part II را غیر واقعی دانسته.

در بخشی از تریلر جدید بازی، الی را در حال پنهان شدن در چمن ها می دیدیم. جالب است بدانید که در چمن ها شما به طور کامل، غیر قابل شناسایی نیستید و میزان پنهان بودن الی، به بلندی گیاهان بستگی دارد.

طراحی انیمیشن دشمنان بازی از همان دقتی برخوردار است که در الی قابل مشاهده است و بنابراین آن ها واقعی تر و تهدیدآمیز تر از همیشه دیده خواهند شد. باید بدانید که بازی The Last of Us Part II مانند قسمت پیش، همچنان یک بازی خط خواهد ماند؛ البته محیط این عنوان نسبت به گذشته وسعت بسیاری بیشتر خواهد داشت.

وقتی جسدی به دست دشمنان شناخته می شود، آن ها این قضیه را به مرور به یکدیگر اطلاع داده و در نهایت تمام افراد حاضر حالت دفاعی به خود می گیرند.

افراد آلوده که حالتی شبیه به زامبی دارند، در قسمت دوم هم با کلاس های متنوع تری حضور خواهند داشت و تهدیدی جدی برای الی و دشمنان به شمار می روند.

تریلر روز گذشته بازی در منقطه ای به نام Jackson County جریان داشت. الی یکی از افراد گروهی است که برای حفاظت از این منطقه تلاش می کنند. البته اوضاع با ثبات نمانده و با رخ دادن اتفاقاتی، شرایط وخیمی پیش خواهد آمد. البته، مسبب این شرایط بد یعنی شخصیت های بد داستان، تنها، آدم های بد تک بعدی نخواهند بود و از بعد انسانی برخوردار اند.

هر آن چه از بازی The Last of Us Part II می دانیم؛ از بخش چندنفره تا تاریخ انتشار

مهم تر از همه، پیرمردی که در تریلر ابتدایی بازی دیده می شد، همان شخصیت اول قسمت پیشین یعنی جوئل بوده و جایی در آن بیرون پنهان شده است. طراحی صحنه جنجالی تریلر به علت استفاده از فناوری موشن کپچر و جلوگیری از فرو رفتن کاراکتراها درون یکدیگر، مشکلات زیادی به وجود آورده آورده و حضور بخش چندنفره نیز به صورت ضمنی در بازی تایید شده است.

در انتها باید گفت که به گفته کارگردان بازی، تا زمانی که بسیار به انتشار The Last of Us Part II نزدیک نباشیم، تاریخ انتشار آن اعلام نخواهد شد اما می توان انتظار انتشار این عنوان در سال 2019 یا با دیدی بد بینانه، در سال 2020 را داشت.

مطالب مرتبط

آمیزه ای از جسارت شرقی و دانش غربی؛ هدست پلی استیشن وی آر چگونه ساخته شد؟ [قسمت اول]

وقتی که ریچارد مارکس در کلاس دهم درس می خواند، پدرش بسیار جلوتر از زمان خود، فروشگاهی برای بازی های ویدیویی باز کرد. آن موقع، اوایل دهه هشتاد میلادی بود و خرید و فروش بازی های دست دوم، آنقدرها رایج نبود اما فروشگاه Video Exchange به کاربران اجازه مبادله بازی ها را می داد. فروشگاه برای... ادامه مطلب

کمپانی والو هم از طرح «شبکه چندگانه بازی» مایکروسافت پشتیبانی می کند

چندی پیش بود که کمپانی مایکروسافت، طرحی برای ایجاد «شبکه چندگانه بازی» مطرح کرد و از سونی دعوت کرد تا امکان تجربه آنلاین میان سه پلتفرم اکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی را مورد بررسی قرار دهد. ژاپنی ها هم خیلی زود واکنش نشان داده و اعلام کردند که این مسئله را... ادامه مطلب

در کنفرانس PlayStation Experience 2016 چه گذشت؟

ساعاتی پیش، کمپانی سونی کنفرانس PlayStation Experience 2016 را برگزار کرد که برخلاف سال های گذشته، PSX امسال با خبرهای بسیار غافلگیرکننده ای همراه بود. از میان عناوینی که معرفی شدند یا نمایش های جدیدی که از آن ها در مقابل دیدگان قرار گرفت، تایید ساخت نسخه دوم The Last of Us بزرگترین سورپرایزی بود... ادامه مطلب

بررسی عملکرد پلی استیشن 4 در دو سال اخیر؛ چطور سونی به برتری مایکروسافت خاتمه داد؟

بیایید با خودمان روراست باشیم؛ اکس باکس 360 (همانند پلی استیشن 3) کنسولی قدرتمند بود و مایکروسافت توانست بسیاری از ویژگی های مورد نظر خود در قبال اکس باکس عرضه شده در سال 2001 را، در آن به انجام برساند. اکس باکس 360 موجی از هیجان را میان گیمرها پدید آورد و در اتاق های... ادامه مطلب

استور پلی استیشن پرتابل تا پایان ماه مارس از دسترس خارج می شود

بنابر اعلام رسمی کمپانی سونی، استور پلی استیشن پرتابل تا پایان ماه جاری میلادی (11 فروردین)، از دسترس خارج می شود و دیگر نمی توان از طریق اپلیکیشن داخلی کنسول های قابل حمل، به خرید بازی های ویدیویی پرداخت. به گفته کمپانی ژاپنی، بعد از تعطیلی استور پلی استیشن پرتابل، کاربران قادر به خرید بازی... ادامه مطلب

سونی: انحصاری های بیشتری برای پلی استیشن 4 در راه اند

همان طور که سونی در نسل پیش در سال های آخر عمر پلی استیشن 3، بازی های بزرگی مانند Gran Turismo 6 و The Last of Us را برای این کنسول منتشر کرد، در این نسل نیز با وجود تقویم شلوغ بازی های انحصاری پلی استیشن 4 در سال جاری و آینده میلادی، ظاهراً هنوز... ادامه مطلب

نظرات ۰

وارد شوید

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود
x