ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مروری بر نمایش نینتندو در E3 2018 [تماشا کنید]

برخلاف سونی و مایکروسافت، نینتندو در برنامه ای از پیش ضبط شده به نام نینتندو دایرکت از برنامه های آینده خود برای کنسول سوییچ گفت. البته این موضوع به معنای حضور کم رنگ این کمپانی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

برخلاف سونی و مایکروسافت، نینتندو در برنامه ای از پیش ضبط شده به نام نینتندو دایرکت از برنامه های آینده خود برای کنسول سوییچ گفت. البته این موضوع به معنای حضور کم رنگ این کمپانی ژاپنی در E3 2018 نبود و نینتندو دایرکت پر بود از هر آن چیزی که هواداران همیشگی نینتندو و کنسول هایش می خواهند.

Smash Bros Ultimate؛ صف آرایی بزرگان

بالاخره و پس از مدت‌ها انتظار، نینتندو در جریان نینتندو دایرکت به طور مفصل از Super Smash Bros جدید برایمان گفت. به گفته نینتندو Super Smash Bros Ultimate دارای ۶۰ کاراکتر قابل بازی است که البته همه‌شان متعلق به خود نینتندو نیستند. برای مثال می‌شود به اسنیک از سری متال‌گیر سالید اشاره کرد که در Super Smash Bros Ultimate حضور ویژه‌ای خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

با بزرگ‌ترین کراس اور تاریخ آشنا شوید؛ از Super Smash Bros جدید رونمایی شد

Super Mario Party؛ مهمانی بزرگ ماریو

نینتندو باز هم با دست پر از سورپرایز در رابطه با کنسول دوست داشتنی اش پا به عرصه E3 گذاشت. عنوان Super Mario Party در کنار جذابیت های سنتی خودش، برای به رخ کشیدن قابلیت های سویچ در ۱۳ مهر امسال عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نهایت بهره وری از پتانسیل ها؛ بازی Super Mario Party برای کنسول سوییچ معرفی شد [تماشا کنید]

Fortnite؛ بتل رویال هر زمانی که بخواهید!

در این چند وقت اخیر، شایعات زیادی مبنی بر انتشار فورتنایت، بتل رویال محبوب این روزها، روی نینتندو سوییچ به گوش می‌رسید. اما بالاخره نینتندو به تمامی این شایعات در نینتندو دایرکت پاسخ داد و اعلام کرد که فورتنایت برای این کنسول هیبریدی ساخته شده و از همین امروز به صورت رایگان قابل دریافت است.

بیشتر بخوانید:

محبوب ترین بازی بتل رویال برای نینتندو سوییچ منتشر شد؛ فورتنایت را رایگان دانلود کنید

Overcooked 2؛ آشپزنی با چاشنی هیجان

در جریان نینتندو دایرکت از Overcooked 2، همان بازی چند نفره‌ای که در آن قرار است در نقش چند آشپر به ایفای نقش بپردازیم، پرده برداشته شد. به گفته نینتندو قرار است دنباله Overcooked در تاریخ ۱۶ مرداد برای نینتندو سوییچ منتشر شود و فعلا خبری از عرضه بازی روی مابقی کنسول‌ها در دسترس نیست.

Daemon X Machina؛ روبات های فداکار

نینتندو همایش دیجیتالی امسال خود را با معرفی یک آی پی جدید شروع کرد. بازی Daemon X Machina که در آن نقش روباتی مبارز را ایفا می کنید، به عنوان یک «اکشن ژاپنی» معرفی شده است که برای معرفی سبک کامل یک اثر کمی گنگ به نظر می رسد. با توجه به این نکته که بازی در سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد، برای اطلاعات بیشتر از آن باید منتظر بمانیم.

Fire Emblem؛ مدال آتشین

E3

یک سال و نیم از اعلام نینتندو مبنی بر ساخت یک بازی جدید از خانواده Fire Emblem، امروز در مراسم E3 عنوان جدیدی رونمایی شد. یک Fire Emblem با دوربین بالا به پایین استراتژیک آشنا سری. این نسخه Three Houses نام دارد و زیباتر از هر اثر دیگری از این سری به نظر می رسد. تاریخ انتشار بازی مشخص نشده است اما باید در سال ۲۰۱۹ منتظر عرضه آن باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی