ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرایط فروش فوری نقدی چری تیگو 5 و آریزو 5 توربو

بنابر اعلام شرکت مدیران خودرو، نماینده ی رسمی چری در ایران، علاقمندان به محصولات این کمپانی می توانند هم اکنون خودروهای چری تیگو 5 و چری آریزو 5 توربو را به صورت نقدی با موعد ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

بنابر اعلام شرکت مدیران خودرو، نماینده ی رسمی چری در ایران، علاقمندان به محصولات این کمپانی می توانند هم اکنون خودروهای چری تیگو 5 و چری آریزو 5 توربو را به صورت نقدی با موعد تحویل سی روزه خریداری نمایند.
در این بخشنامه آریزو 5 TE (توربو) با قیمت 100,600,000 تومان، چری تیگو 5 اکسلنت با قیمت 128,200,000 تومان و چری تیگو 5 لاکچری با قیمت 122,100,000 تومان قابل خریداری هستند.آریزو 5مهندسان طراح آریزو 5 TE یک موتور قدرتمند 1.5 لیتری توربو شارژ را با گیربکس اتوماتیک CVT هفت سرعته ادغام کرده و در نتیجه شتاب آریزوی توربو تا 35% نسبت به آریزوی معمولی بیشتر شده است. این طراحی نوآورانه به صورتی است که سرعت صفر تا صد کیلومتر این خودرو 9.5 ثانیه و صفر تا شصت کیلومتر آن نیز 4 ثانیه زمان می‌ برد.نسخه چری تیگو 5 جدید نیز در دو نسخه فول آپشن اکسلنت (Excellent) و لاکچری اسپرت (Luxury Sport) عرضه می ‌شود. نسخه فول آپشن تیگو 5 جدید مجهز به امکانات ایمنی بیشتری است که می ‌توان به کیسه ‌های جانبی برای سرنشینان جلو و سیستم ‌های پایداری EBA ،HHC ،DTC ،ASR و ESP اشاره کرد که در نسخه لاکچری اسپرت وجود ندارد. اما هر دوی این دو مدل به تجهیزاتی همچون سیستم کنترل فشار باد لاستیک‌ های TPMS ، سنسور پارک عقب، سانروف کروز کنترل و صفحه نمایش 8 اینچی مجهز شده ‌اند. از میان اختلاف‌ های میان نسخه اکسلنت و لاکچری اسپورت می ‌توان به این موارد اشاره نمود:
١-تیگو 5 اکسلنت ایربگ‌ جلو و جانبی برای سرنشینان جلو و عقب دارد ولی لاکچری فقط ایربگ جلو دارد.
٢-اکسلنت سیستم‌ های پایداری متنوعی دارد.
٣-برخلاف دوربین عقب استاتیک لاکچری، دوربین مدل اکسلنت، دینامیک است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mr NoBody
    Mr NoBody | ۲۵ خرداد ۱۳۹۷

    میخوایم ماشین بهتون بفروشیم شرط داره شرطشم درد داره!

مطالب پیشنهادی