ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ایکس باکس بعدی چه ویژگی هایی دارد؟ مایکروسافت پاسخ می دهد

فیل اسپنسر رئیس بخش سرگرمی مایکروسافت فکر می کند که کنسول ها و به خصوص ایکس باکس بعدی می توانند در زمینه نرخ فریم و بارگذاری سریع تر پیشرفت کنند. همزمان با نمایشگاه E3، مایکروسافت ...

حسین توکلی
نوشته شده توسط حسین توکلی | ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۵

فیل اسپنسر رئیس بخش سرگرمی مایکروسافت فکر می کند که کنسول ها و به خصوص ایکس باکس بعدی می توانند در زمینه نرخ فریم و بارگذاری سریع تر پیشرفت کنند.

همزمان با نمایشگاه E3، مایکروسافت فرصت این را داشت تا از ایکس باکس بعدی صحبت کند و حالا ما با سیلی از سوالات طرف هستیم. این کنسول چه ویژگی هایی خواهد داشت؟ چه عناوینی را هنگام عرضه به همراه دارد؟ چه زمانی به بازار خواهد آمد؟

به طور قطع جواب بسیاری از این سوال ها محرمانه هستند اما مشخص است که فیل اسپنسر دو هدف اصلی دارد: فریم ریت بالاتر و سرعت بارگذاری سریع تر بازی ها.

در مصاحبه ای با سایت Giant Bomb زمانی که از اسپنسر در رابطه با هدف فنی کنسول بعدی آن ها سوال شد، او پاسخ داد: «من فکر می کنم فریم ریت حوزه ای است که کنسول ها می توانند در آن پیشرفت کنند. زمانی که به تعادل فنی میان CPU و GPU در کنسول های امروزی نگاه می کنیم، همه آن ها در برابر پلتفرمی همانند PC ضعیف عمل می کنند پس فکر می کنم این نکته ای است که باید بر آن تمرکز کنیم.»

بدیهی است که قبل از قضاوت در رابطه با محصول نهایی نیاز داریم تا آن را خودمان امتحان کنیم ولی مایکروسافت قول داده است که از لحاظ فنی شاهد پیشرفت های هیجان انگیزی روی ایکس باکس بعدی باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • yosof
    yosof | ۲۸ خرداد ۱۳۹۷

    ما فعلا با همون ps3 هم حال میکنیم.

  • amir.toures
    amir.toures | ۲۸ خرداد ۱۳۹۷

    کنسول بدون بازی مثل دیگ طلای بدون غذاست

مطالب پیشنهادی