ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایلان ماسک از آتش سوزی و خرابکاری در خط تولید تسلا خبر داد

به تازگی ایلان ماسک مدیر عامل تسلا ایمیل عجیبی به تمامی کارکنانش فرستاد و به آن‌ها هشدار داد که یکی از کارکنان این شرکت در حال خرابکاری و صدمه زدن به خط تولید این کمپانی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

به تازگی ایلان ماسک مدیر عامل تسلا ایمیل عجیبی به تمامی کارکنانش فرستاد و به آن‌ها هشدار داد که یکی از کارکنان این شرکت در حال خرابکاری و صدمه زدن به خط تولید این کمپانی دستگیر شده است.

گزارش شده که این کارمند یکی از کد‌های سیستم ساخت و تولید را به عمد تغییر داده و سعی کرده در کارکرد سیستم یاد شده مشکل ایجاد کند. علاوه بر این کارمند خاطی مقادیر بسیار زیادی از اطلاعات طبقه بندی شده و سرّی این شرکت را برای شخص دیگری ارسال کرده است.

در حال حاضر تسلا مشغول بازجویی فرد خاطی است و سعی دارد فعالیت‌های تخریبی دیگرش را نیز کشف کند. تحقیقات مدیران کمپانی یادشده هنوز در جریان است تا آنها بتوانند تشخیص دهند آیا این فرد به تنهایی فعالیت می‌کرده یا همدستانی نیز در تسلا داشته است.

ایلان ماسک در ایمیل خود، این حرکت را ناجوانمردانه خوانده و اعلام کرده ساکنین وال استریت، کمپانی‌های نفت و گاز یا حتی رقبای تولیدکننده‌ی ماشین های بنزین و گازسوز حامیان این اقدام بوده‌اند و بعید نیست که در این کار دستی داشته باشند.

مدیرعامل تسلا معتقد است ک کارمند خرابکار به علت اینکه ترفیع نگرفته، اقدامات تخریبی را در پیش گرفته و معتقد است که ترفیع نگرفتن او حرکتی منطقی بوده چرا که عکس العملی این چنینی در پی داشته است.

پس از این اتفاق، وی مجبور شده که ایمیل دیگری به کارکنان خود بزند و به آنها هشدار دهد که حادثه‌ی عجیب دیگری در این کمپانی تسلا به وقوع پیوسته و آتش سوزی کوچکی در خط تولیدشان رخ داده است.

البته کسی در این حادثه آسیب ندیده و تنها خط تولید تسلا چند ساعت متوقف شده است. ماسک مدعی شده که این مسئله ممکن است کاملاً اتفاقی رخ داده باشد اما در حاضر مسئولین شرکت به علت خرابکاری کارکنانشان بدبین شده اند و ممکن است به غلط منشا دیگری برای اتفاق ذکر شده در نظر بگیرند.

وی در پایان ایمیل آخر خود هشدار داده که از این پس بهتر است تمامی کارکنان تسلا حواسشان را جمع کنند و موارد مشابه را به سرپرستان اطلاع دهند.

 

تماشا کنید: تسلا باز هم حادثه آفرید؛ آتش سوزی تسلا مدل S

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی