ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

کپی چینی اوروس به بازار می آید؛ شاسی بلند محبوب لامبورگینی ساخت پکن

بعد از اینکه چینی ها نمونه های کپی شده ای از خودروهای جنرال موتورز، ب ام و و مرسدس بنز را راهی بازار کردند، حالا یک کارخانه چینی که به نظرش قیمت ماشین ‌های لامبورگینی ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

بعد از اینکه چینی ها نمونه های کپی شده ای از خودروهای جنرال موتورز، ب ام و و مرسدس بنز را راهی بازار کردند، حالا یک کارخانه چینی که به نظرش قیمت ماشین ‌های لامبورگینی نیز بیش از اندازه گران است تصمیم دارد برای علاقه‌ مندان این خودرو در چین لامبورگینی‌ های ارزان قیمت بسازد.
این کمپانی چینی که هوانسو اتو (هوانسو در زبان محلی به معنی سرعت جادویی است) نام دارد تحت تملک بایک بوده و آماده عرضه مدل کپی شده یکی از سوپر شاسی‌ بلندهای ایتالیایی لامبورگینی است. کپى چینى اوروس که هنوز نام ‌گذاری نشده پیش از این در رندرهای گوناگونی به تصویر کشیده شده و اوایل ماه میلادی آینده معرفی خواهد شد.کپى چینى اوروساز نقطه نظر بصری، این کپی چینی در نمای جلو کمی تفاوت با اوروس داشته و نمای عقب نیز به نوعی ما را به یاد ب ام و X6 می ‌اندازد. به علاوه به نظر می ‌رسد که طراحی رینگ ‌ها نیز مشابه صددرصد نبوده و تنها از لامبورگینی اوروس الهام گرفته است.
رسانه ‌های چینی گزارش داده‌ اند شاسی‌ بلند هوانسو اتو قیمتی بین 100 تا 150 هزار یوان خواهد داشت که معادل 15583 تا 23375 دلار آمریکا است بنابراین از نظر قیمتی می ‌توان آن را با فورد اکو اسپورت 2018 در بازار آمریکا مقایسه کرد.
کپى چینى اوروس برخلاف لامبورگینی اوروس اصلی به‌ صورت 5 و 7 نفره عرضه خواهد شد و از پیشرانه 1.5 لیتری توربو با قدرت خروجی حدودی 150 اسب بخار استفاده خواهد کرد.کپى چینى اوروسپیشرانه و موتور لامبورگینی اوروس اصلی یک نمونه 8 سیلندر خورجینی 4 لیتری مشابه نمونه ‌های استفاده شده در تولیدات گروه خودروسازی فولکس واگن (شرکت مادر لامبورگینى) بوده و این شرکت برای اولین بار از سیستم توربوشارژر دوبل در تولیدات خود استفاده نموده است. این پیشرانه توانایی تولید نیرویی برابر با 641 اسب بخار در دور موتور 6000 دور در دقیقه را داشته و حداکثر گشتاور تولیدی آن نیز برابر با 850 نیوتون متر بوده که در بازه دور موتورهای 2250 تا 4500 دور در دقیقه در اختیار راننده قرار می‌ گیرد.کپى چینى اوروسشاید کمی عجیب به نظر برسد اما خودروی مذکور اولین کپی از لامبورگینی اوروس نیست. شرکت زوتی اولین خودروساز چینی بود که از اوروس کپی کرد و البته این شرکت بیشتر به خاطر کپی کاری های بی‌ شرمانه از پورشه ماکان شناخته می‌ شود.کپى چینى اوروسالبته به نظر می‌ رسد کپى چینى اوروس که توسط زوتی طراحی شده هنوز در مرحله مفهومی می باشد. اما اگر همه‌ چیز طبق برنامه پیش برود بازار چین حداقل دو کپی متفاوت از لامبورگینی اوروس را پذیرا خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • milad
    milad | ۳۱ خرداد ۱۳۹۷

    این چینیا گند میزنن تو همه چیز
    به جای اینکه برند ۷ودشون رو جا بندازن از موفقیت یه برند دیگه بالا میرن
    به جای کپی خودت خلاقیت داشته باش و خودت طراحی کن

  • sepehri
    sepehri | ۳۰ خرداد ۱۳۹۷

    اونا در حاله پیشرفتن و ما در حال پسرفت

  • Mr NoBody
    Mr NoBody | ۳۰ خرداد ۱۳۹۷

    میاد ایران میشه قیمت واقعی لامبورگینی

    • R4M!N
      R4M!N | ۳۰ خرداد ۱۳۹۷

      شایدم گرونتر!

مطالب پیشنهادی