ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فایل منیجر گوگل قابلیتی شبیه به AirDrop آیفون ارائه می‌کند

اشتراک‌گذاری سریع و آفلاین فایل همیشه موضوع بحث برانگیزی در اندروید بوده. با این که اپلیکیشن‌های شخص ثالث خوبی مثل زاپیا و شیر ایت برای این کار وجود دارند، امکانات پیش‌فرض سیستم عامل (مثل Android ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ تیر ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

اشتراک‌گذاری سریع و آفلاین فایل همیشه موضوع بحث برانگیزی در اندروید بوده. با این که اپلیکیشن‌های شخص ثالث خوبی مثل زاپیا و شیر ایت برای این کار وجود دارند، امکانات پیش‌فرض سیستم عامل (مثل Android Beam یا NFC) هرگز آنقدر خوب نبوده‌اند که میان کاربران فراگیر شوند.

با این حساب گوگل طی این سال‌ها همواره به دنبال راه حلی می‌گشته که این خلاء را پر کند و به نظر می‌رسد که این بار دست به دامان اپلیکیشن فایل منیجر اختصاصی خود شده است. طبق گزارشات جدید، اخیرا قابلیتی در حال تست شدن در اپلیکیشن Files Go است که به ایردراپ سیستم عامل آی او اس شباهت زیادی دارد.

به لطف این قابلیت، کاربران می‌توانند از طریق ساخت هات اسپات وای فای فایل‌های حجیم خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. گوگل ادعا کرده که سرعت تبادل فایل در این حالت به ۵۰۰ مگابیت در ثانیه (حدودا ۶۲.۵ مگابایت در ثانیه) می‌رسد.

سرعت تبادل فایل در اپ به ۵۰۰ مگابیت در ثانیه می‌رسد

تبادل فایل‌ها در باند ۵ گیگاهرتز انجام می‌گیرد که دقیقا همان پروتکلی است که ایردراپ اپل و S Beam سامسونگ هم از آن استفاده می‌کنند. با این حساب، گوگل امیدوار است که بتواند از طریق این فایل منیجر مشکل بسیاری از اندرویدی‌ها برای تبادل فایل‌های حجیم را برطرف کند.

همانطور که از نام اپلیکیشن پیداست، Files Go در دسته اپلیکیشن‌های بهینه‌ شده برای اندروید گو قرار می‌گیرد که نسخه تقلیل یافته و سبک وزن سیستم عامل به حساب می‌آید. Files Go اپلیکیشن بسیار کم حجمی است و ضمن اشتراک‌گذاری فایل، امکان پشتیبان‌گیری از آن‌ها و پاکسازی فضای حافظه را هم به کاربران می‌دهد که حالا با آپدیت جدید از گذشته هم بهتر شده است.

برای دانلود Files Go می‌توانید همین حالا به پلی‌استور مراجعه کنید.

Files Go

Files Go

سازنده: Google LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 8.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی