چرا سازندگان PUBG شکایت خود از توسعه دهندگان فورتنایت را پس گرفتند؟

چرا سازندگان PUBG شکایت خود از توسعه دهندگان فورتنایت را پس گرفتند؟

چرا سازندگان PUBG شکایت خود از توسعه دهندگان فورتنایت را پس گرفتند؟

اگر امیدوار بودید شکایت ناشرین PUBG از اپیک گیمز و بازی فورتنایت، تاثیر زیادی روی رقابت بین این دو عنوان محبوب بگذارد، با خواندن این خبر ناامید خواهید شد.

کمپانی PUBG Corporation که چندی پیش اپیک گیمز را به تقلید مستقیم از ساختار گیم پلی پابجی و استفاده از آیتم های درون بازی یکسان با این بازی در حالت بتل رویال بازی فورتنایت متهم کرده و به دادگاهی در کره جنوبی شکایت کرده بود، قید شکایت خود را زده است.

آن ها هنوز به این سوال که چرا از شکایت خود صرفه نظر کرده اند ، پاسخ روشنی نداده اند اما می توان چند دلیل منطقی برای این کار پیدا کرد. در ابتدا باید گفت که به نظر نمی رسید که این شکایت به جای خاصی برسد و فرضاً اگر هم دادگاه به نفع آن ها رای می داد، این موضوع تاثیر زیادی روی موفقیت های اخیر فورتنایت و اپیک گیمز نداشت.

PUBG

در ضمن خالق پابجی هم پیش از این در مصاحبه ای گفته بود که این بازی برای موفق بودن، نیازی به پشت سر گذاشتن فورتنایت ندارد و از همین سو زدن اتهام به فورتنایت بتل رویال و سازندگانش فایده چندانی نخواهد داشت.

همچنین ممکن است که اپیک به طور کامل از شکایت سازندگان پابجی تبرئه شود. شاید نتیجه شکایت علیه عناوینی همچون Rules of Survival و Knives Out به خاطر تقلید مستقیم آن ها از بخش های مختلف پابجی به جایی برسد اما فورتنایت در جنبه های گوناگونی از استایل کارتونی خود گرفته تا حالت ساخت و ساز و دیگر المان های کلیدی با ساخته PUBG Corporation تفاوت دارد.

از این نکته هم نباید غافل شد که زدن اتهام به استفاده از حالت بتل رویال پابجی در فورتنایت، چندان عادلانه نیست زیرا عناوین دیگری در این سبک مانند H1Z1 قبل از هر دو این بازی ها عرضه شده بودند.

نظرات ۱

وارد شوید

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود

Digiato

رمزتان را گم کرده‌اید؟ ورود با گوگل

Digiato

ورود با گوگل