ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حالت تصویر در تصویر یوتوب برای کاربران بیشتری در دسترس قرار گرفت

اگر به خاطر داشته باشید یوتوب TV اواخر نوامبر ۲۰۱۷ از ارائه قابلیت تصویر در تصویر برای کاربران اندروید ۸.۰ اوریو خبر داد. این خصوصیت کاربردی اندکی بعد برای سرویس استریمینگ Red (که حالا با نام‌های ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

اگر به خاطر داشته باشید یوتوب TV اواخر نوامبر ۲۰۱۷ از ارائه قابلیت تصویر در تصویر برای کاربران اندروید ۸.۰ اوریو خبر داد. این خصوصیت کاربردی اندکی بعد برای سرویس استریمینگ Red (که حالا با نام‌های Premium و Music شناخته می‌شوند) هم منتشر شد.

به لطف قابلیت تصویر در تصویر می‌توانید ویدیوهای در حال پخش را گوشه صفحه مینیمایز کنید تا ضمن ادامه تماشا بتوانید به کارهای دیگرتان هم برسید؛ مثلا اینکه به دنبال ویدیوهای دیگر بگردید یا تغییری را در تنظیمات برنامه انجام دهید.

یوتوب

تا امروز، خصوصیت تصویر در تصویر فقط در اختیار کاربرانی قرار داشت که جزو افراد حق اشتراک پرداز در سرویس‌های یوتوب بودند. اما اخیرا عده‌ای از کاربران معمولی در آمریکا و چند کشور دیگر گزارش داده‌اند که دسترسی به این خصوصیت برای آن‌ها نیز آزاد شده است.

در صورتی که حالت تصویر در تصویر در تنظیمات سیستم عامل و یوتوب فعال شده باشد، کاربران می‌توانند هنگام پخش یک ویدیو دکمه بازگشت را بزنند تا به طور خودکار شاهد مینیمایز شدن آن در گوشه صفحه باشند.

البته نکته عجیب اینجاست که هنوز همه موزیک ویدیوهای یوتوب از این قابلیت پشتیبانی به عمل نمی‌آورند. یوتوب انتشار قابلیت تصویر در تصویر را برای کاربران دسکتاپ آغاز کرده، و به نظر می‌رسد که به زودی کلیه کاربران iOS و اندروید بتوانند قادر به تجربه آن باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی