ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت «Keyword Snooze» فیسبوک به شما اجازه می دهد که سرتان را زیر برف کنید

اوضاع جهان اصلاً خوب نیست؛ اما با قابلیت جدید Keyword Snooze فیسبوک دیگر مجبور به تحمل زشتی های جهان نخواهید بود. این روزها آنلاین شدن برابر است با مواجهه با انبوهی از اخبار ناگوار. گرانی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ تیر ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

اوضاع جهان اصلاً خوب نیست؛ اما با قابلیت جدید Keyword Snooze فیسبوک دیگر مجبور به تحمل زشتی های جهان نخواهید بود. این روزها آنلاین شدن برابر است با مواجهه با انبوهی از اخبار ناگوار. گرانی ارز در ایران و سیاست ترامپ در جدا کردن خانواده های مهاجر از کودکان شان تنها بخشی از این اخبار است. اما فیسبوک، شبکه اجتماعی محبوب صدها میلیون نفر در جهان حالا راهی پیش پایتان گذاشته تا بتوانید سرتان را حداقل برای مدتی کوتاه زیر برف کنید.

قابلیت Keyword Snooze که در بلاگ پست تازه فیسبوک معرفی شده، ابزاری است برای اینکه تظاهر کنید هیچ اتفاقی در کشورتان نمی افتد. دلیل تان برای استفاده از این قابلیت چه جلوگیری از لو رفتن اپیزود جدید گیم آو ترونز باشد و چه هرچیز دیگر، Keyword Snooze از نمایش پست هایی در نیوزفید شما که کلماتی کلیدی مانند «دادگاه عالی» و «مهاجران» را شامل می شوند جلوگیری خواهد کرد.

قابلیت Keywod Snooze فیسبوک

این قابلیت که هم اکنون در منوی سمت راستی نیوزفید در دسترس قرار گرفته، به شما اجازه تعیین کلماتی کلیدی را می دهد که ممکن است به صورت مستقیم در متن پست ها استفاده شده باشند. اگر تصمیم به غیرفعال سازی یک کلمه کلیدی بگیرید، به مدت 30 روز دیگر هیچ پستی در نیوزفید شما ظاهر نخواهد شد که شامل آن کلمه یا جمله باشد.

کمپانی های حوزه تکنولوژی مانند فیسبوک همواره وعده داده اند که جهان را به جای بهتری برای زندگی تبدیل خواهند کرد. اما از آن جایی که مشخصاً در رسیدن به این هدف والا شکست خورده اند، قابلیتی مانند Keyword Snooze از راه می رسد تا هدفی دیگر را محقق کند: تظاهر به اینکه جهان با هیچ مشکلی مواجه نیست؛ اما در واقع این شما هستید که چشمتان را به روی اخبار بسته اید و جهان پیرامون تان در حال سوختن در آتشی مهار ناپذیر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • حمید
    حمید | ۷ تیر ۱۳۹۷

    فکنم ایدشو از مسولین کشور ما گرفتن
    مشکلات رو اصلا نمی‌بینند

  • salemi
    salemi | ۷ تیر ۱۳۹۷

    امیدوارم واسه اینستاگرام هم بیاد گاهی نیاز هست ادم بیخیال بشه ... این همه غم و غصه و ... این چیزا حال ادمو بد میکنه !

مطالب پیشنهادی