ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل Xiaomi Mi Mix 3 شیائومی
تکنولوژی

افشای تصویر زنده از موبایل بدون حاشیه Mi Mix 3 شیائومی

ماه سپتامبر سال قبل بود که شیائومی از نسل دوم فبلت با نمایشگر بدون حاشیه خود رونمایی کرد. چند ماه بعد در مارس ۲۰۱۸ نسخه به روز شده موبایل مذکور یعنی Mi Mix 2s راهی بازار ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۸ تیر ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

ماه سپتامبر سال قبل بود که شیائومی از نسل دوم فبلت با نمایشگر بدون حاشیه خود رونمایی کرد. چند ماه بعد در مارس ۲۰۱۸ نسخه به روز شده موبایل مذکور یعنی Mi Mix 2s راهی بازار شد. حال تصویری در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد نسل سوم این موبایل یعنی Mi Mix 3 شیائومی پای به عرصه وجود گذاشته است.

آن چه بیش از همه در Mi Mix 3 جلب توجه می کند، حذف حاشیه باریک در لبه پایینی موبایل است. چیزی که در نسل قبل مانع از آن می شد تا فلبت خاص شیائومی را یک بدون حاشیه تمام عیار بنامیم. اگر بتوان به صحت این عکس اعتماد کرد برند چینی موفق شده تا رکورد نسبت اندازه نمایشگر به پنل جلویی را جا به جا کند.

همین تغییر سبب شده تا دیگر جایی برای تعبیه سنسور دوربین سلفی در نمای جلو وجود نداشته باشد. در تصویر نیز حضور چنین سنسوری قابل مشاهده نیست. در این شرایط سوالی که پیش می آید آن است که مهندسین کمپانی چه فکری برای تعبیه دوربین سلفی کرده اند؟ شاید پاسخ طرفندهایی باشد که دو برند هموطن یعنی ویوو و اوپو به کار بسته اند.

موبایل Xiaomi Mi Mix 3 شیائومی

متاسفانه تصویر بالا تنها چیزی است که در اختیار داریم، بنابراین نمی توانیم در خصوص نمای پشتی موبایل و ویژگی های این بخش اظهار نظر کنیم. البته بعید است که در این بخش شاهد تغییر بسیار اساسی نسبت به Mi Mix 2s باشیم. در آن صورت انتظار می رود که بدنه پشتی این موبایل از جنس سرامیک بوده و یک جفت سنسور با چینش عمودی در بالای آن جای بگیرند. احتمالاً بار دیگر شاهد حضور سنسور اثر انگشت در بدنه پشتی Mi Mix 3 نیز خواهیم بود.

در بخش سخت افزاری هم حدس زدن مشخصات نسل سوم فبلت بدون حاشیه شیائومی کار سختی نیست. به مانند اکثر پرچمداران امسال، Mi Mix 3 نیز از پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ بهره خواهد برد. ضمن این که شانس حضور ترکیب ۸ و ۲۵۶ گیگابایتی برای رم و حافظه داخلی از بقیه بیشتر است.

با توجه به رونمایی از Mi Mix 2 در ماه سپتامبر، احتمال معرفی نسل بعدی این موبایل نیز در تاریخ مذکور بسیار بالاست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • milad heydaryar
    milad heydaryar | ۸ تیر ۱۳۹۷

    خیلییی خوشگله

  • Sasan_Entezari
    Sasan_Entezari | ۸ تیر ۱۳۹۷

    از حق نگذریم این شرکت های چینی خوب رشد کردن. به نظر من همین شرکت هان که دارن رو به جلو میرن

  • احد وصال
    احد وصال | ۸ تیر ۱۳۹۷

    دیگه خرید شیائومی هم به خاطراتمون پیوست ..باید با همین ردمی 3 اس سر کنیم سالها مگه این که قیمت ها برگرده به اون شکل سابق

مطالب پیشنهادی