ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نقشه کامل و جزییات جدیدی از بازی Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد

بخش های مختلف قسمت پیشین از سری اساسینز کرید با اضافه کردن بعضی از المان ها، در حال نزدیک شدن به سبک نقش آفرینی بود و حال در جدیدترین نسخه از این فرنچایز یعنی بازی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۰ تیر ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵

بخش های مختلف قسمت پیشین از سری اساسینز کرید با اضافه کردن بعضی از المان ها، در حال نزدیک شدن به سبک نقش آفرینی بود و حال در جدیدترین نسخه از این فرنچایز یعنی بازی Assassin's Creed Odyssey این روند در حال تکامل یافتن است.

پیش از این مشخص شده بود که بازی در یونان باستان جریان دارد و طی ماجراجویی جدیدمان به بخش های مختلفی از این کشور سر خواهیم زد. طبق قولی که سازندگان بازی دادند هر کدام از مناطق بازی از حال و هوایی متفاوت بهره برده و حتی مردم و مبارزان گوناگونی با یکدیگر دارند.

بزرگتر بودن نقشه ادیسه از Assassin's Creed Origins باعث شده تا در واقع این بازی بزرگترین نقشه را میان تمام بازی های این سری داشته باشد. بر اساس جزییات تازه ای که در فضای مجازی منتشر شده 28 منطقه متفاوت در بازی حضور خواهند داشت که به صورت زمینی یا دریایی قادر به جابجایی در آن ها خواهید بود.

یکی از کاربران جزییات گروه ها و نمایی از نقشه کامل بازی را در یک تصویر جا داده که تماشای آن خالی از لطف نیست:

بازی Assassin's Creed Odyssey
از آن جا که بازی در دوره تحولات تاریخی یونان باستان و از هم پاشیدن این کشور جریان دارد، مناطق بازی به دست گروه های مختلفی اداره می شوند.

بعضی از این مناطق حالت جنگلی به خود دارند، در برخی از آن ها معابد بیشتری برای اکتشاف وجود دارد، تعدادی از آن ها روستانشین هستند و برخی از شهرها هم با دیوار های بلندی احاطه شده اند.

با توجه به سابقه خوب اساسینز کرید در بازسازی موقعیت های تاریخی و جزییات بالا در معماری شهرهای مختلفی که طی این سری در آن ها حضور داشتیم، انتظار می رود که در بازی Assassin's Creed Odyssey هم همین اتفاق رخ دهد.

این بازی روز 13 مهرماه برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منشتر خواهد شد. مدتی پیش 20 دقیقه از گیم پلی این عنوان در جریان رویداد E3 2018 منتشر شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی