ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اوضاع مالی HTC
تکنولوژی

اچ تی سی یک چهارم کل کارکنانش را اخراج می کند

خبرگزاری رویترز گزارش داده که شرکت اچ تی سی قصد دارد شماری از نیروهای کاری خود در تاسیسات تولیدی اش واقع در تایوان را که معادل یک چهارم کل کارکنانش می شود، اخراج نماید. هدف ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

خبرگزاری رویترز گزارش داده که شرکت اچ تی سی قصد دارد شماری از نیروهای کاری خود در تاسیسات تولیدی اش واقع در تایوان را که معادل یک چهارم کل کارکنانش می شود، اخراج نماید. هدف از این کار نیز آنطور که در گزارشات آمده مدیریت بهتر منابع و جبران کاهش به وجود آمده در میزان فروش آن است.

اخراج کارکنان اچ تی سی را می توان به سکته های تازه ای تشبیه نمود که کسب و کار موبایل این کمپانی تایوانی را به تهدید می کنند؛ شرکتی که زمانی از هر ده موبایل فروخته شده در دنیا یکی شان را تولید کرده بود اما رفته رفته دچار افول شد و سهمش از بازار جهانی موبایل به خاطر حضور رقبایی نظیر سامسونگ، اپل و رقبای چینی کاهش یافت و نفس هایش به شماره افتاد.

براساس این تصمیم قرار است که ۱۵۰۰ نفر اخراج شوند

اچ تی سی اعلام کرده که ۱۵۰۰ نفر از نیروهایش در واحد تولیدی تایوان را تعدیل می کند که این رقم برابر با یک چهارم کل ۶۴۵۰ نفری است که این شرکت هم اکنون در سطح دنیا دارد.

این کمپانی تایوانی همچنین اعلام کرده که پایگاه های تولیدی اش در خاک این کشور را بهینه سازی می کند تا «منابع را به شکلی موثر تر و منعطف تر مدیریت نماید».

و اما تعدیل نیروها نیز تا پایان سپتامبر یعنی اواخر شهریور و اوایل مهر ماه امسال اتفاق می افتد؛ این تصمیم را همچنین می توان به عنوان بخشی از یک برنامه بزرگ تر دانست که هدفش یکپارچه سازی چتر مدیریتی واحدهای اسمارت فون و کسب و کار واقعیت مجازی اچ تی سی در منطقه است.

این تصمیم همچنین به دنبال عقد قرارداد ۱.۱ میلیارد دلاری اچ تی سی با گوگل اتخاذ شده که به موجب آن ۲۰۰۰ نیروی این شرکت تایوانی (عموما مهندسان واحد طراحی هدست) به زیر چتر مدیریت گوگل رفتند و به ایجاد شایعاتی در خصوص حذف اچ تی سی از عرصه دامن زدند.

اما این تعدیل نیروها هم بعد از کاهش قابل توجه درآمدها و فروش اچ تی سی اتفاق می افتد. درآمدهای این شرکت در آوریل سال گذشته کاهشی ۵۵.۵ درصدی را نسبت به سال قبل تجربه کرد و فروش آن در ماه مارس نیز کاهشی ۴۶.۷ درصدی تجربه کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی